بازی بعدی سازندگان ویچر در E3 2018 رونمایی می‌شود

۷ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گزارش جدیدی منتشر شده است که می‌گوید بازی Cyberpunk 2077 قرار است در نمایشگاه E3 2018 امسال حضور داشته باشد.

مراسمی مختص خبرنگاران برای نمایش روند بازی Cyberpunk 2077 برگزار می‌شود.

سال‌هاست که از معرفی Cyberpunk 2077 با تریلر سینمایی می‌گذرد. در حالی که این همه سال هیچ خبری از بازی نبود، ولی چند روز پیش اکانت رسمی توییتر پیغامی کوتاه منتشر کرد. همین پیغام کوتاه توانست سر و صدای زیادی در اینترنت به راه بیاندازد و طرفداران این بازی منتظر خبرهایی از آن هستند.

وب‌سایت لهستانی GRYOnline خبر داده است که Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 2018 رونمایی کامل خواهد شد و تریلری از آن به نمایش درخواهد آمد. این نمایش در یکی از کنفرانس‌ها صورت خواهد گرفت. با توجه به رابطه‌ی خوبی که استودیوی سازنده‌ی این بازی با مایکروسافت دارد، ممکن است در کنفرانس ایکس‌باکس رونمایی Cyberpunk 2077 را ببینیم.

این سایت هم‌چنین می‌گوید که مراسمی مختص خبرنگاران برای نمایش روند بازی Cyberpunk 2077 برگزار می‌شود که البته پشت درهای بسته خواهد بود و قرار نیست فعلا عموم روند بازی را ببینند.

بازی Cyberpunk 2077 را استودیوی بازی‌سازی CD Projekt RED می‌سازد. این استودیو توانست با ساخت قسمت سوم ویچر، اسم خودش را به عنوان یکی از بهترین بازی‌سازهای دنیا ثبت کند. کیفیت بالای ویچر ۳، انتظارات را برای Cyberpunk 2077 بسیار بالا برده است.

نمایشگاه E3 2018 از روز ۱۲ ژوئن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سایبرپانک ۲۰۷۷ – هر چیزی که باید درباره‌ی سایبرپانک بدانیم

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar آراد جهان

    جدیدن بازی ها خیلی تکراری شدن امید وارم یه چیزه متفاوت ببینیم

  2. Avatar یوسف

    بیصبرانه منتظرشم چون اتمسفر آخر الزمانی داره فکر کنم مثل هورایزن استودیو گوریلا گیمز باشه.تصور کن یه آر پی جی اوپن ورلدی مثل ویچر با اتمسفر و مکانیک هورایزن چه شود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه