پلاتینیوم گیمز: بازی بعدی‌مان سبک اکشن را دگرگون خواهد کرد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
متال گیر رایزینگ

پلاتینیوم گیمز (Platinum Games)، استودیوی سازنده‌ی مجموعه بازی‌های بایونتا و هم‌چنین بازی‌های «متال گیر رایزینگ» و «ونکوییش»، خبر از ساخت یک بازی جدید داده است. مدیر استودیوی پلاتینیوم گیمز به تازگی از پروژه‌هایی که در دست کار دارند در قالب مصاحبه‌ای صحبت کرده و گفته است که یک بازی اکشن کاملا جدید در دست ساخت دارند.

«آتسوشی اینابا»، مدیر این استودیو و «هیدکی کامیا» به تازگی در مراسم سالانه‌ی Bitsummit سخنرانی کرده‌اند. اینابا از پروژه‌ی حال حاضرشان یعنی بایونتا ۳ صحبت کرد و هم‌چنین گفت که یک بازی جدید در دست ساخت دارند که بازی‌های سبک اکشن را دگرگون خواهد کرد. البته اینابا اضافه کرد که مراحل ساخت این پروژه به تازگی در پلاتینیوم گیمز شروع شده است و حتی خیلی از اعضای این استودیو، از وجود آن خبر ندارند.

در کنار بایونتا ۳ و این پروژه‌ی فوق سری، در حال حاضر پلاتینیوم گیمز روی چند بازی دیگر هم کار می‌کند. این استودیو بازی Granblue Fantasy Project را در دست ساخت دارد که مثل جدیدترین بازی‌شان یعنی NieR: Automata محیطی باز دارد. پلاتینیوم گیمز از طرفی هم مشغول ساخت دو بازی موبایل به اسم Lost Order و World of Demons است.

بایونتا ۲

اینابا می‌گوید که آن‌ها سال گذشته از اعضای استودیو درخواست کردند تا ایده‌های خود را برای ساخت بازی‌هایی کاملا جدید ارایه کنند و در نتیجه‌ی این کار، حدود ۷۰ ایده دریافت کردند. نهایتا از بین این تعداد، دو ایده انتخاب شده و استودیو روی آن‌ها تمرکز کرده است.

اینابا هم‌چنین به این موضوع اشاره کرده است که آن‌ها استودیویی مستقل هستند و توانایی ساخت بازی‌هایی با بودجه‌ی بسیار بالا و به اصطلاح تراز اول را ندارند، ولی قصد هم ندارند که به ساخت بازی‌های مستقل با تیم‌های چند نفره دست بزنند. اینابا معتقد است که یک تیم ۲۰ نفره برای ساخت یک بازی که نه چندان بزرگ است و نه بسیار کوچک، کافی خواهد بود.

با این حال، پلاتینیوم گیمز با تهیه کنندگی شرکت‌های مختلفی مثل اسکوئر انیکس، کونامی یا سگا دست به ساخت بازی‌های بزرگی زده است.

NieR: Automata

جدیدترین بازی این استودیو یعنی NieR: Automata نه تنها یکی از بهترین بازی‌های سال گذشته بود و افتخارات زیادی کسب کرد، بلکه حتی توانست فروش بسیار خوبی هم داشته باشد.

تا انتشار اطلاعات بیشتر از بازی بعدی پلاتینیوم گیمز صبر می‌کنیم. با اینکه کمتر از یک ماه تا شروع بزرگترین رویداد سال صنعت بازی باقی مانده، ولی پیش‌بینی می‌کنیم پلاتینیوم گیمز صحبت از بازی‌های خود را به نمایشگاه بازی توکیو که در شهریور برگزار می‌شود موکول کند.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه