بازی تاج و تخت تا فصل هشت ادامه خواهد داشت

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه‌ی پرطرف‌دار بازی تاج و تخت یک فصل بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت، خواهد داشت.

مایکل لامباردو، مدیر برنامه ریزی شبکه‌ی خصوصی HBO، خبر داد که مجموعه‌ی بازی تاج و تخت تا فصل هشت ادامه خواهد داشت.

 «مایکل لامباردو» (Michael Lombardo)، مدیر برنامه‌ریزی شبکه‌ی خصوصی HBO در رویداد مطبوعاتی منتقدان تلویزیون به این باور که کارگردانان این مجموعه در هفت فصل داستان این درام فانتزی را به پایان می‌رسانند، اشاره کرد و گفت چنین چیزی صحت ندارد. “هرگز مکالمه‌ی «هفت فصل و تمام» شکل نگرفته است… سوال اینجاست که پس از فصل هفت تا چه حد داستان ادامه دارد. «بنیاف» (Benioff) و «وایس» (Weiss) احساس می‌کنند که پس از فصل ۶ تا دو سال دیگر داستان ادامه خواهد داشت.”

snow

هیچ تعجبی ندارد که HBO تمایل دارد که به بنیاف و وایس زمان نامحدودی برای به تصویر کشیدن داستان دهد. بازی تاج و تخت یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است و همیشه بحث‌های بی‌شمار و پرهیجانی در اینترنت به راه می‌اندازد. تا زمانی که هزینه‌های ساخت فیلم تحت کنترل باشد و کیفیت مجموعه به اندازه‌ی کافی بالا باشد که بینندگان‌اش را حفظ کند، کاملا طبیعی است که شبکه‌ی HBO بخواهد آن را زنده نگاه دارد.
بنیاف و وایس تاکنون براین عقیده بوده‌اند که پس از هفت فصل کار آنها روی این پروژه تمام خواهد شد، اما اخیرا گفته‌اند که احتمال دارد بازی تاج و تخت کمی بیشتر ادامه داشته باشد. بنیاف در مصاحبه‌ای با Rolling Stone گفت: “ما همیشه گفته‌ایم هفت فصل. اما باید با مسوولان HBO صحبت کنیم و به یک تفاهم برسیم. یک علاقه‌ای در ما وجود دارد که همین‌طور ادامه دهیم، زیرا هنوز به ما خوش می گذرد، اما از طرف دیگر نباید داستان را خراب کنیم.” براساس گفته‌های لامباردو احتمالا آن علاقه در مقابل برنامه‌ی درازمدت آنها پیروز شده است.

تا جایی که به مجموعه‌ی بازی تاج و تخت مربوط می‌شود، بد نیست بدانید که شرکت Telltale بازی‌هایی ویدیویی براساس این سریال ساخته که قسمت پنجم آن هم چندی پیش در روز سی و یکم تیر ماه برای ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان و روز بعدش برای سیستم‌عامل‌های اندورید و iOS منتشر شد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه