با Good Lock چهره گوشی سامسونگ‌تان را تغییر دهید

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چندین هفته پیش، یک اپلیکیشن نسبتا کنجکاو کننده به فروشگاه اپلیکیشن‌های سامسونگ اضافه شد. اپلیکیشنی تحت نام Good Lock، این اپ یک سیستم پیشرفته رابط کاربری است که تغییراتی در بخش نوتیفیکیشن‌‌های گوشی، قفل کردن صفحه نمایش و منوی اپلیکیشن‌ها پدید می‌آورد. باید گفت این اپ نسبت به رابط کاربری اصلی گوشی‌های سامسونگ تفاوت‌های بسیاری دارد اما باید این نکته را هم در نظر داشت که Good Lock برای آنکه به کلی جای TouchWiz (رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ) را بگیرد طراحی نشده است.

Samsung-Good-Lock-lock-screen-1

این اپلیکیشن صرفا قرار است امکان شخصی‌سازی برخی از عناصر اصلی رابط کاربری را برای گوشی‌تان فراهم کند، بدون آنکه نیازی به روت کردن یا فلش کردن گوشی‌تان داشته باشید.

اپلیکیشن Good Lock برای همه کسانی که از دستگاه‌های گلکسی S7، S7 edge، Galaxy S6، S6 edge+، S6 Active و Galaxy Note 5 استفاده می‌کنند قابل نصب است. می‌توانید آن را از Galaxy Apps store دانلود کنید. البته این اپ برای کسانی قابل دانلود است که ساکن آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، سنگاپور و کره جنوبی باشند.



منبع: PhoneArena
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Ali S

    خیلی باحاله من گرفتم دنیایی از شخصی سازیههههه

  2. سیدعلیرضا موسوی

    سلام من گوشیم گرند پرایم هستش الان رفتم تو اپ استور سرچ کردم پیدا نکرد این برنامه رو مگه اپ استورا ی گوشیای سامسونگ باهم فرق داره؟

    1. akbar

      نمیدونم!

    2. لیدا

      نوشته تو چه کشورهایی قابل دانلوده، ایران نیست.

    3. امید

      اپلیکیشن Good Lock برای همه کسانی که از دستگاه‌های گلکسی S7، S7 edge، Galaxy S6، S6 edge+، S6 Active و Galaxy Note 5 استفاده می‌کنند قابل نصب است.

    4. علی

      سلام آره. متاسفانه رو گوشی شما اجرا نمیشه. ولی کلا خواستین دانلود کنین تو گوگل سرچ کنین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه