با اپ جدید فندر، گیتار یاد بگیرید

۲۰ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «فندر»، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سازنده‌های گیتار دنیا، از یک اپ جدید به اسم Fender Play رونمایی کرده است. این اپ قرار است مراحل یادگیری گیتار را برای افراد ساده کند و اساس کار آن، ویدیوهای کوتاه و زیبا است. استفاده از اپ و وب‌سایت Fender Play هم رایگان نیست. با ثبت نام در این اپ، می‌توانید سی روز به صورت رایگان از Fender Play استفاده کنید، ولی پس از اتمام این دوره‌ی سی روزه،‌ باید ماهیانه ۲۰ دلار هزینه‌ی اشتراک پرداخت کنید.

اپ Fender Play قرار است مراحل یادگیری گیتار را برای افراد ساده کند.

اولین بار نیست که فندر یک اپ برای آموزش گیتار می‌سازد. اپ قبلی این شرکت Riffstation بود که تب موسیقی‌های مختلف را نشان می‌داد و فندر یک اپ کوک گیتار هم ساخته بود. با این حال، Fender Play مشخصا برای کسانی ساخته شده است که می‌خواهند برای اولین بار، گیتار به دست بگیرند.

زمانی که اولین بار در Fender Play ثبت نام می‌کنید، این اپ از شما سوالاتی می‌پرسد و از شما می‌خواهد که سبک مورد علاقه‌تان را مشخص کنید، سپس درس‌ها را با توجه به علاقه‌ی شما و به صورت شخصی‌سازی شده، مقابل‌تان می‌گذارد. هدف اپ Fender Play این نیست که مستقیما به شما تئوری‌های موسیقی و گیتار را یاد بدهد، بلکه این اپ چگونگی نواختن آهنگ‌های مورد علاقه‌ی شما را آموزش می‌دهد و در وسط همین آموزش‌ها، کاری می‌کند که تئورهای موسیقی و گیتار را هم یاد بگیرید.

فندر می‌گوید که این سبک آموزش، کاری می‌کند که افراد از درس‌ها فرار نکنند. بر اساس آمار منتشر شده، ۹۰ درصد افرادی که یادگیری گیتار را شروع می‌کنند، پیش از اتمام سال اول، آن را رها می‌کنند.

 

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه