با باشگاه ایمیل‌های خوب، اول ایمیل‌های مثبت را بخوانید

۳۱ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک ایمیل بد آن‌هم در ابتدای صبح می‌تواند کل روز شما را خراب کند. این اتفاق برای خیلی‌ها می‌افتد و باعث می‌شود که تعداد زیادی از مردم روز بدی را سپری کنند و انرژی بد خودشان را هم به دیگران انتقال دهند.

سرویس باشگاه ایمیل‌های خوب باعث می‌شود که در ابتدای روز تنها ایمیل‌های مثبت و خوب برای شما به نمایش در بیاورند.

باشگاه ایمیل‌های خوب (Good Email Club) قصد دارد این مشکل را برطرف کند. به‌تازگی جین‌کارل بیسون (JeanCarl Bisson) از شرکت IBM و آدراش آپولا (Adrash Appula) بنیان‌گذار استارت‌آپ Gogohire سرویس جدیدی برای برطرف کردن مشکل ایمیل‌های بد درست کرده‌اند. این سرویس که باشگاه ایمیل‌های خوب نام دارد و با ترکیب سرویس Outlook شرکت مایکروسافت و سرویس آنالیز Watson شرکت IBM به وجود آمده است. سرویس باشگاه ایمیل‌های خوب با استفاده از آنالیزور شرکت IBM می‌تواند به ایمیل‌های Outlook دسترسی پیدا کند. سپس می‌تواند ایمیل‌ها منفی و ایمیل‌های خوب را شناسایی کند و ایمیل‌های خوب را به وسیله فناوری تبدیل متن به صدا برای کاربر بخواند.

این سرویس باعث می‌شود که کاربران به‌جای بازکردن ایمیل‌های خودشان و خواندن اولین ایمیل که ممکن است منفی باشد، ایمیل‌هایی را مشاهده کنند که حاوی مطالب مثبت هستند. مثلا ایمیل‌هایی نمایش داده می‌شوند که در آن‌ها از کاربر تعریف شده است.
سازندگان این سرویس می‌گویند که تمام ارایه دهنده‌های خدمات ایمیل باید از آن استفاده کنند. البته به نظر نمی‌رسد که این سرویس به شکل رایگان عرضه شود و به احتمال زیاد برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کرد.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حامد

    خب این خوبه ولی این که یک جورایی میشه دسترسی به حریم خصوصی افراد که

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه