با هک پلی‌استیشن TV بیشتر بازی کنید

۵ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از جمله افرادی هستید که پلی‌استیشن TV خریداری کرده‌اید و مدت زیادی است که از آن استفاده نمی‌کنید، بد نیست که دوباره به سراغ آن بروید.

تنها با دنبال کردن یک روش ساده می‌توانید پلی‌استیشن TV را هک کنید. با این کار می‌توان بازی‌های مختلف را روی آن اجرا کرد.

به‌تازگی فردی به نام mr.gas توانسته این دستگاه را هک کند تا بتوان به وسیله آن بیشتر بازی کرد. حتی این دستگاه می‌تواند بازی‌هایی را اجرا کند که به شکل خاص برای آن طراحی نشده‌اند. موضوع جالب اینجاست که افرادی که به روش‌های هک آشنایی ندارند هم می‌توانند از این روش استفاده کنند. تنها کافی است با مراجعه به این سایت یک فایل به نام writer.eml را دانلود کنید. سپس نام این فایل را به #۰ تغییر دهید و پسوند آن را بردارید تا این فایل هیچ پسوندی نداشته باشد. سپس به وسیله برنامه ایمیل پلی‌استیشن TV این فایل را برای دستگاه خودتان ارسال کنید.
با انجام دادن این کار می‌توانید لانچر اجرای بازی‌های پلی‌استیشن TV را بازنویسی کنید تا بازی‌های مختلف را اجرا کند. به‌طور مثال می‌توانید بازی Uncharted Golden Abyss را به وسیله این دستگاه تجربه کنید. کاربران مختلف گفته‌اند که بسیاری از بازی‌ها و برنامه‌های مختلف مانند Netfilx با این روش روی پلی‌استیشن TV اجرا می‌شوند. تنها کافی است که راهنمای این روش را مطالعه کنید تا بتوانید بازی‌هایی که در گذشته روی این دستگاه اجرا نمی‌شدند را تجربه کنید.

unchartedgoldenabyss

منبع: Engadget

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar میثم

    چشمون روشن! روش هک محصولات کمپانی ترجمه شده میزارید رو سایتتون که دارید همونو میفروشید!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه