نسخه بتای اندروید ۸.۰ برای ال‌جی V30 و V30 پلاس عرضه شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ال‌جی V30

شرکت ال‌جی نسخه بتای اندروید اوریو را برای بعضی از گوشی‌های V30 و V30 پلاس عرضه کرده است. این بروزرسانی سایزی در حدود ۱.۲ گیگابایت دارد و شامل تعدادی از برترین ویژگی‌های اندروید اوریو یعنی قابلیت تصویر در تصویر  و آیکون‌های تطبیق‌پذیر می‌شود.  آخرین بسته امنیتی اندروید و بهبود بعضی از مشکلات قبلی هم در این بروزرسانی وجود دارد.

شرکت ال‌جی به شکل رسمی اعلام کرده که قصد دارد نسخه نهایی و بدون مشکل اندروید ۸.۰ را در ماه دسامبر برای کاربران کره‌ای عرضه کند.

اگر شما هم در میان کاربران گوشی‌های V30 و V30 پلاس هستید اما این بروزرسانی در اختیارتان قرار نگرفته تعجب نکنید چون ال‌جی تصمیم گرفته این نسخه بتا را ابتدا در اختیار کاربران کشور کره‌جنوبی قرار دهد. گرچه ممکن است دانستن این نکته ناامیدکننده باشد اما انتشار محدود نسخه بتا نشان می‌دهد ال‌جی چند قدم بیشتر با انتشار نسخه اصلی اندروید اوریو فاصله ندارد بنابراین باید منتظر عرضه نسخه نهایی آن برای گوشی‌های V30 باشیم.

شرکت ال‌جی به شکل رسمی اعلام کرده که قصد دارد نسخه نهایی و بدون مشکل اندروید ۸.۰ را در ماه دسامبر برای کاربران کره‌ای عرضه کند. طبق پیش‌بینی کارشناسان احتمالا گوشی بعدی که بروزرسانی اندروید جدید را دریافت خواهد کرد مدل G6 است.

منبع: Phone Arena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امین

    یه مقاله هم در مورد نیمدنش به ایران نذاشتین. واقعن که…

  2. Avatar امین

    سلام
    این گوشی تا وارد ایران بشه فکر کنم اندروید ۱۰ رو باید بروز رسانی کنیم.

  3. Avatar محمد جواد

    سلام درباره مطلبی که توی کانال تلگرام در ارتباط با باگ تصحیح خودکار iOS 11 گفته بودید که با it و is مشکل داره، من همچین مشکلی ندارم ???? نسخه سیستم عاملم هم iOS 11.1.2 هست!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه