برترین‌های گیم فستیوال تهران: جیرینگ لند

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به ششمین سال خود رسیده است. با توجه به رکورد زنی در تعداد عناوین ارسالی به جشنواره و داغ بودن تب و تاب اخبار و حواشی مرتبط با انتخاب بهترین‌ها در بخش داوری، به بررسی ده بازی پر سر و صدای امسال که در جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران شرکت کرده‌اند، پرداخته‌ایم.

گوشی‌های هوشمند و بازی‌های موبایل، پلتفرم بسیار مناسبی برای بازی‌های سبک استراتژی مدیریتی یا همان «شهرسازی» هستند. همین موضوع باعث شده تا تعداد زیادی از بازی‌های ساخته شده از این سبک را در فروشگاه‌های اپ داخلی و خارجی مشاهده کنیم.

«جیرینگ لند» با رعایت اصول این سبک و ساده‌ سازی روند بازی، آن هم متناسب با رابط کاربری موبایل، سعی در ارایه یک تجربه جدید در‌ بازی‌های استراتژی مدیریتی و شهرسازی را داشته و در پیاده‌سازی آن موفق عمل کرده است.

ساخت و ساز شما در یک شهر خالی و با ساخت ساختمان‌های مورد نیاز برای اداره‌ی یک شهر آغاز می‌شود. دسترسی به ساختمان‌های بیشتر در بازی به خوبی از همان ابتدا شما را ترغیب می‌کنند تا بیشتر بازی کنید. برای لذت بردن از تجربه‌ی ارتقای شهر خود، نیاز به زمان  زیادی ندارید. روند بازی به این صورت است که پس از ساخت هر ساختمان، مقداری سود از میزان فروش به حساب شما واریز شده و یا مقدمات ورود مهاجران و امکان ساخت بناهای اقتصادی که به هرکدام به درآمد شما کمک زیادی خواهند کرد را فراهم می‌کند.

جیرینگ لند یک بازی سرگرم کننده در سبک مدیریت شهری است که با طراحی هنری خوب و ساده‌‌سازی روندبازی‌اش، تا کنون مخاطبان زیادی به دست آورده.

مشاغل مختلف بازی به طرز جالبی ایرانی هستند. از حضور لبو فروشی گرفته تا کمپ ترک اعتیاد و گرمابه، جدا از حس طنز خود، تجربه‌ی جیرینگ لند را نسبت به بازی‌های مشابه خارجی متفاوت می‌کند. طراحی تمام محیط‌های بازی و ساختمان‌ها با دقت بسیار بالایی انجام گرفته و از بازی‌های خارجی کم ندارد. موسیقی بازی نیز سبک خاص خودش را دارد و در تجربه‌های طولانی بازی کردن جیرینگ لند، شما را خسته نمی‌کند.

Jiring

با مراجعه به تماشاخانه‌ی شهر، در جیرینگ لند تبلیغات می‌بینید و درآمد خود را افزایش می‌دهید. درآمد بالا در جیرینگ لند نیازمند استفاده از کارمندان کارکشته برای ساختمان‌های شهر است. این کارکنان که همگی اسم‌های بامزه‌ای دارند، مطابق با مهارت خود، حقوق متفاوتی را از شما دریافت می‌کنند. البته برای رسیدن به درآمد بالا و زودتر ساخته شدن ساختمان‌ها، امکان استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم وجود دارد، اما پیشرفت خوب شهر شما ملزم به استفاده از این آیتم‌ها نیست.

جیرینگ لند یک بازی سرگرم کننده در سبک مدیریت شهری است که با طراحی هنری خوب و ساده‌‌سازی روندبازی‌اش، تا کنون مخاطبان زیادی به دست آورده. اگر هنوز به سراغ جرزینگ لند نرفته‌اید، این بازی برای شروع سبک استراتژی مدیریتی روی موبایل بسیار خوب به نظر می‌رسد.

نام بازی جیرینگ لند
سازنده آناشید
سبک استراتژی مدیریتی
پلتفرم اندروید

نقد و بررسی بازی جیرینگ لند در دیجی‌کالا مگ

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه