مقایسه‌ی برترین گوشی‌های بازار در دیجی‌کالا – تابستان ۹۴

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناسان دیجی‌کالا در ویدئویی ۱۵ دقیقه‌ای، ۵ گوشی برتر بازار را مورد قیاس قرار دادند. در این ویدئو، HTC One M9 ،Huawei P8 ،LG G4 ،Apple iPhone 6 Plus و Samsung Galaxy S6 Edge در بخش‌های صفحه‌نمایش، دوربین، طراحی، کیفیت ساخت، عملکرد سخت‌افزاری و باتری، مورد قیاس قرار گرفتند.

مسلما خرید یک گوشی زمانی هوشمندانه است که مدتی از ورود آن به بازار گذشته باشد و به اصطلاح افت قیمت خود را کرده باشد. به همین دلیل، تابستان را می‌توان فصل خوبی برای خرید گوشی‌های رده‌بالا نامید. اکثر گوشی‌های رده بالا به صورت سالانه در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) در اسفند ماه هر سال معرفی می‌شوند. به همین دلیل تا تابستان سال بعد، این گوشی‌ها وارد بازار شده و افت قیمت هم داشته‌اند.

با توجه به اینکه در زمان ساخت این ویدئو، هنوز مدل رده‌بالای سونی، یعنی اکسپریا Z3 پلاس، هنوز به صورت رسمی وارد بازار ایران نشده بود، مقایسه‌ی برترین گوشی‌های موجود به بازار به نمایندگان اچ‌تی‌سی، هواوی، ال‌جی، سامسونگ و اپل محدود می‌شود. کارشناسان دیجی‌کالا در این ویدئو گوشی‌های HTC One M9 ،Huawei P8 ،LG G4 ،Apple iPhone 6 Plus و Samsung Galaxy S6 Edge را در چهار بخش صفحه‌نمایش، دوربین، طراحی و کیفیت ساخت و عملکرد سخت‌افزاری و باتری مورد مقایسه قرار دادند و در نهایت، با توجه به نیاز و انتظار کاربر از یک گوشی رده بالا، مورد مناسب‌تر معرفی می‌شود.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه