برخلاف انتظارات، استالونه در سریال رمبو بازی نمی‌کند

۱۷ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر خلاف شایعه‌های اخیر، سیلوستر استالونه در سری جدید «رمبو» (Rambo) بازی نخواهد کرد.

قرار است سریال جدیدی به نام «رمبو: خون تازه» (Rambo: New Blood) از روی فیلم رمبو ساخته شود. ساخت این سری تحت مسوولیت شرکت‌های فیلم‌سازی Entertainment One و Millennium Films تولید می‌شود و «جب استوارت» (Jeb Stuart)، همان نویسنده‌ی Die Hard، نوشتن فیلم‌نامه‌ی آن را بر عهده می‌گیرد؛ سریال از شبکه‌ی «فاکس» (FOX) پخش می‌شود و مضمون آن درباره‌ی زندگی خصوصی رمبو و رابطه‌ی او با پسرش خواهد بود.

در حالی که وقتی حوالی ۲۰۱۳ حرف‌های سر ساخت سریال مطرح شده بود و قرار بود که مقدمات آن آماده شود، شنیده بودیم که استالونه در آن‌ها بازی خواهد کرد.

سیلوستر استالونه اعلام کرده که در سریال جدید بازی نخواهد کرد. در حالی که وقتی حوالی ۲۰۱۳ حرف‌های سر ساخت سریال مطرح شده بود و قرار بود که مقدمات آن آماده شود، شنیده بودیم که استالونه در آن‌ها بازی خواهد کرد. در واقع سیلوستر استالونه با استایل و سبک بازی معروف‌اش، به خوبی برای ما در همان دو نقش «راکی» و «رمبو» جا افتاده است.

اما هفته‌ی اعلام شد که او فقط یکی از چند تهیه‌کننده‌ی این سریال است.

به هر حال بازی در نقش «گرین برت» (Green Beret)، سرباز چریکی که در ویتنام جنگیده، برای حالای استالونه کمی عجیب و نامتناسب است.

تا حالا پنج اثر سینمایی با نام رمبو ساخته شده است که بر اساس کتابی به اسم «اولین خون» (First Blood)، اثر «دیوید مورل» (David Morrell) تولید شده‌اند.

فیلم اخیر این سری، «رمبو: آخرین خون» (Rambo: Last Blood) نام دارد و سریال بر مبنای این نسخه خواهد بود.

منبع: DigitalTrends

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه