LG در مورد بریدگی صفحه‌نمایش G7 مردد است

۱۰ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بریدگی صفحه نمایش LG G7

هر روز بر تعداد افرادی که از بریدگی صفحه نمایش گوشی‌های موبایل متنفر هستند افزوده می‌شود. با این حال همچنان کمپانی‌های بیشتری اعلام می‌کنند که در محصولات آینده خود از آن استفاده خواهند کرد. برای مثال کمپانی وان پلاس یکی از آخرین شرکت‌هایی است که تلاش می‌کند طرفدارانش را متقاعد کند که بریدگی باید حفظ شود.
مدیرعامل و شریک موسس کمپانی وان پلاس، «کارل پی» (Carl Pei)، پس از این که تایید شد گوشی وان پلاس ۶ از بریدگی صفحه نمایش استفاده خواهد کرد، به دلیل واکنش منفی طرفداران مجبور شد توییتی را که در ستایش این ویژگی منتشر کرده بود حذف کند.
به نظر می‌رسد اتفاقی که پس از حمایت وان پلاس از بریدگی صفحه نمایش برای این شرکت افتاد، زنگ خطر را برای سایر شرکت‌ها به صدا درآورده است. هر چند از قبل انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی LG یعنی گوشی LG G7 به این ویژگی مجهز شده باشد، با این حال ظاهرا این کمپانی کره‌ای ترجیح داده است پیش از معرفی آن در پستی در Reddit بازخورد کاربران را بسنجد.
جالب است که بیشتر پاسخ‌هایی که LG دریافت کرده به شدت نسبت به بریدگی صفحه نمایش واکنش منفی نشان داده‌اند. به نظر شما آیا ممکن است LG نظر خود را در مورد به کار بردن بریدگی صفحه نمایش در گوشی‌های بعدی خود تغییر دهد؟
منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    من بعنوان یک کاربر عادی میگم خیلی زشت و غیر کاربردیه. اپل در زمان معرفی ایفون ۱۰ چون تکنولوژی لازم رو نداشت مجبور به چنین کاری شد و این طراحی رو خیلی غیر منطقی توجیه کرد.
    بهترین مثالی که میشه زد برآمدگی وسط و کف ماشین در صندلیهای عقب اتومبیل پیکان هست که وجودش ضروریه! (مثل توجیه اپل) ولی بسیار مزاحم و مانع راحتی سرنشین یا همون کاربر خودرو هست و با پیشرفت تکنولوژی حتا در اتومبیلهای دفرانسیل عقب حذف شده و شاهدش نیستیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه