بعضی از دانلودهای iOS 9 ناموفق هستند

۲۸ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با انتشار iOS 9 تعداد بی‌شماری از کاربران برای دانلود به سراغ سرورهای اپل رفته‌اند که این باعث ایجاد مشکلاتی در دانلود شده است.

اپل هر سال نسخه‌ی جدیدی از سیستم عامل iOS را برای آیفون و آیپد منتشر می‌کند و هر سال مشکلات کوچکی در دانلود آن برای کاربران پیش می‌آید، زیرا سرورهای اپل بسیار شلوغ می‌شود. اما ظاهرا امسال این مشکل گسترده‌تر است. مردم در توییتر شکایت می‌کنند که دستگاه‌هایشان هنگام تلاش برای دانلود iOS 9 با خطا رو به رو می‌شود. پس از دیدن نسخه‌ی جدید و قبول مفاد موافقت‌نامه‌ی اپل، یک صفحه‌ی پاپ‌آپ بلافاصله باز می‌شود که می‌گوید “به‌روزرسانی نرم‌افزار ناموفق بود. هنگام دانلود iOS 9 یک خطا رخ داد.” همچنین به نظر می‌رسد آیتیونز هم مشکلاتی دارد.

ios 9

البته آشکار است که وقتی سرورهای اپل روی فرم بیایند این خطا از بین می‌رود؛ و به نظر نمی‌رسد که نمایش این پیام به دلیل یک ایراد جدی‌تر باشد. بعضی از کاربران هم توانسته‌اند نسخه‌ی به‌روزرسان را با موفقیت دانلود و نصب کنند؛ بنابراین، این نشان می‌دهد که به‌روزرسان کار می‌کند. در واقع، فقط آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند در همان ابتدا iOS 9 را دانلود کنند، کمی اذیت می‌شوند.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Omid gholamiyan

    سلام،آیا iOS 9 براى iPad Air هم منتشر میشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه