بنچمارک گوشی Mate 7S هوآوی منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی قصد دارد در تاریخ ۱۱ شهریور از گوشی‌های جدید خودش رونمایی کنند. به احتمال زیاد یکی از محصولات این شرکت فبلت (Phablet) جدیدی خواهد بود که به نظر می‌رسد Mate 7S نام خواهد داشت.

 

به‌تازگی اطلاعاتی از گوشی Mate 7S در یک بنچمارک منتشر شده است.

 

البته این احتمال وجود دارد که هوآوی نام Mate S را برای این گوشی در نظر گرفته باشد. به‌تازگی اطلاعات جدیدی از این محصول در بنچمارک AnTuTu قرار گرفته که با توجه به آن‌ها سخت‌افزار این گوشی مشخص شده است.

MateS7-1-2

باتوجه به اطلاعات منتشر شده این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. همچنین یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در جلوی این گوشی قرار گرفته است. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آیند. شرکت هوآوی برای Maste 7S از چیپ‌ست‌های Kirin 935 استفاده کرده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۱ گیگاهرتز در آن وجود دارد. همچنین یک پردازنده گرافیکی Mali-T628MP4 برای این فبلت در نظر گرفته شده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی از اندروید ۵ استفاده می‌کند.
شایعات قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند که این محصول جدید هوآوی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و صفحه‌نمایشی با کیفیت QHD برای آن در نظر گرفته شده است. لازم به‌ذکر است که این گوشی در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۴۶۷۷۶ را به‌دست آورده که نتوانسته به رکورد گوشی‌های شرکت‌های رقیب نزدیک شود.

منبع:‌ Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه