بهترین مجموعه‌ی سریالی بتمن بازسازی و روی بلو-ری عرضه می‌شود

۱۸ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت برادران وارنر خبر از بازسازی بهترین مجموعه‌ی سریالی بتمن داده است. قرار است مجموعه‌ی انیمیشنی Batman: The Animated Series در سال ۲۰۱۸ به صورت بازسازی شده و در قالب دیسک بلو-ری عرضه شود. این مجموعه‌ی انیمشینی در سال ۱۹۹۰ پخش شده و از دیدگاه طرفداران شخصیت بتمن، به عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های کمیک‌های این کاراکتر شناخته می‌شود.

قرار است مجموعه‌ی انیمیشنی Batman: The Animated Series در سال ۲۰۱۸ به صورت بازسازی شده و در قالب دیسک بلو-ری عرضه شود. 

خبر بازسازی Batman: The Animated Series به مناسبت برگزاری نمایشگاه «کامیک کان نیویورک» (New York Comic Con) و هم‌چنین ۲۵ سالگی این مجموعه‌ی تلویزیونی منتشر شده است. این خبر توسط تهیه کننده‌ی بازنشسته‌ی این مجموعه یعنی Bruce Timm اعلام شد. بروس تیم با «کوین کانروی» (صداپیشه‌ی بتمن) و «تارا استرانگ» (صداپیشه‌ی بت‌گرل) همراه شده بود.

روش اعلام این خبر هم جالب بود. یکی از مسوولان شرکت برادران وارنر یک بسته‌ی بزرگ DVD مجموعه‌ی Batman: The Animated Series را به عنوان جایزه‌ی بخش پرسش و پاسخ نشان داد و سپس گفت که دیگر نمی‌خواهند این بسته را تولید کنند، چون قرار است بسته‌ی بلو-ری جایگزین آن شود.

فعلا اطلاعات بیشتری از بسته‌ی بلو-ری مجموعه‌ی Batman: The Animated Series در دست نداریم و نمی‌دانیم که آیا در این بسته، سری The New Batman Adventures هم جای دارد یا نه. نسخه‌ی DVD این مجموعه‌ی تلویزیونی در سال ۲۰۰۴ عرضه شده بود.

در ادامه برای‌تان تیتراژ معروف مجموعه‌ی Batman: The Animated Series را قرار داده‌ایم.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar شایان شمس

    اااااااااااااااه!!!!! حاجی کل پچگیم اومد جلو چشام!
    هر چقدر پولش باشه،هر جا باشه،هر وقت ک بیاد میخرم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه