Bounce؛ پرچمدار جدید موتورولا

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
موتورولا

به‌نظر می‌رسد شرکت موتورولا در حال کار روی یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید است. براساس اخبار منتشر شده،‌ این گوشی یک محصول جدید از سری محصولات پرچمدار Moto X موتورلا خواهد بود. نام رمز این دستگاه موتورلا Bounce است و احتمالا در ماه‌های آذر و دی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

شرکت موتورولا به‌تازگی در حال کار روی یک گوشی هوشمند پرچمدار از سری محصولات Moto X است.

شرکت سازنده در این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۵.۴۳ اینچی QHD استفاده کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شرکت در گوشی هوشمند X Style از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی QHD و در گوشی X Play یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p قرار داده است.

توان پردازشی این دستگاه از طریق پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. همچنین بد نیست بدانید موتورولا در گوشی‌های Style و Play از دو چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و ۶۱۵ استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی پرچمدار باید به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

موتورولا در این محصول یک دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی را به‌کار گرفته است. همچنین باتری آن نسبت به باتری مورد استفاده در دیگر محصولات سری X این شرکت ۷۶۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش داشته است؛ موتورولا در این گوشی یک باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است.

لازم به‌ذکر است که براساس اخبار منتشر شده، جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت موتورولا از قابلیت ضدضربه بودن هم پشتیبانی می‌کند.

Motorola-Bounce

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه