ب‌ام‌و M4 CS، مهمان ویژه نمایشگاه خودرو شانگهای

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
bmw m4 cs

شرکت ب‌ام‌و این بار با یکی از خودروهای بسیار هیجان‌انگیز سری ۴ به نام M4 CS در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور پیدا کرده است. این خودرو قرار است تنها دو سال تولید شود و فروش آن طی ماه‌های آینده با قیمت حدودی ۱۱۴ هزار دلار ‌آغاز شود.

ب‌ام‌و M4 CS از یک پیشرانه قدرتمند تویین توربو ۶ سیلندر خطی با حجم ۳ لیتر بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی معادل ۴۵۴ اسب‌بخار تولید کند. توان این نسخه از سری ۴ ب‌ام‌و، ۲۹ اسب‌بخار بیشتر از مدل استاندارد M4 و ۱۰ اسب‌بخار بیشتر از نسخه M4 Competition Pack است. ب‌ام‌و M4 CS به یک جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته دو کلاچه مجهز شده است و انتقال نیرو در آن، به رسم سنت همیشگی این خودروساز، به چرخ‌های عقب صورت می‌گیرد. برای رسیدن از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، تنها ۳.۹ ثانیه زمان لازم دارید. حداکثر سرعت این خودرو ۱۵۸۰ کیلوگرمی، روی ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

در طراحی BMW M4 CS سعی شده که وزن آن حدالامکان کاهش پیدا کند. استفاده از فیبر کربن و پلاستیک‌های تقویت شده در بخش‌هایی مثل در موتور، سقف، اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب باعث شده تا مهندسان این شرکت به نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند و وزن خودرو را تا ۳۲ کیلوگرم کاهش دهند. طراحی این خودرو فرق زیادی با نسخه‌های M4 این سری ندارد و طراحان سعی کرده‌اند هرچه بیشتر به سبک طراحی ویژه حال حاضر ب‌ام‌و وفادار بمانند. این خودرو از رینگ‌های خاکستری ۵ پر دوبل بهره می‌برد. ب‌ام‌و M4 CS در دو رنگ جدید آبی متالیک سان مارینو (San Marino Blue metallic) و خاکستری متالیک لیم راک (Lime Rock Grey metallic) قرار است عرضه شود. در ادامه با آلبوم تصاویری از این خودرو هیجان‌انگیز همراه باشید.

منبع: AutoExpress
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ///mahdispd

    آقای شاهسون خیلی ممنون
    این مطالبتون همیشه منو تو طراحی ماشین خودم کمک میکنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه