گوشی بعدی بلک‌بری یک ماه دیگر رونمایی می‌شود

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
BlackBerry KeyOne

ماه‌هاست که درباره‌ی گوشی بعدی شرکت بلک‌بری می‌شنویم و این شرکت بالاخره تاریخ رسمی معرفی گوشی بعدی خود را مشخص کرده است. طبق خبری که بلک‌بری اعلام کرده، قرار است گوشی بعدی این شرکت که می‌دانیم «کی‌تو» (KeyTwo) نام دارد، در روز ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) رونمایی شود.

تاریخ رونمایی از گوشی جدید بلک‌بری در توییتر اعلام شده است و شعار «تولد دوباره‌ی یک چهره» را هم به یدک می‌کشد. با این که اطلاعات بیشتری از سوی بلک‌بری درباره‌ی گوشی اعلام نشده است، ولی درباره‌ی گوشی کی‌تو زیاد شنیده‌ایم و می‌دانیم با چه مشخصه‌هایی طرف هستیم.

گوشی قبلی بلک‌بری یعنی «کی‌وان» از معدود گوشی‌های هوشمند بازار است که یک کیبورد فیزیکی دارد. این گوشی هم‌چنین سخت‌افزار، دوربین و باتری خوبی هم در خود جای داده است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بلک‌بری کی‌تو این مشخصات را پیشرفت دهد.

به لطف سازمان چینی TENAA توانسته‌ایم گوشی بلک‌بری کی‌تو را هم‌چنین در تصاویر ببینیم. یک سیستم دوربین دوتایی در این گوشی استفاده شده و هم‌چنین به نظر می‌رسد اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش هم بزرگ‌تر شده باشد.

تا روز ۷ ژوئن صبر می‌کنیم تا از غافلگیری‌هایی که ممکن است بلک‌بری برای این گوشی برنامه ریزی کرده باشد، خبردار شویم. نمی‌دانیم آیا یک گوشی هوشمند با کیبورد هنوز هم طرفدار دارد یا نه، ولی احتمالا بلک‌بری از کی‌وان بازخورد خوبی گرفته که سراغ ساخت مدل بعدی آن هم رفته است.

منبع: Mashable

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر ذاکرنژاد

    بلک بری prive خیلی عالی بود

    طراحی خیلی خوبی داشت ولی این keyone زیاد جالب نبود

    ای کاش از prive 2 رونمایی میکرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه