تاریخ عرضه‌ی دنباله‌ی مگامن مشخص شد

۵ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تاخیر عرضه‌ی برخی از بازی‌ها ما را ناراحت می‌کند. اما زمانی بسیار ناراحت می‌شویم که پول ساخت آن بازی را هم خودمان داده باشیم.

بازی Mighty No. 9 در بهمن ماه امسال برای تمام پلتفرم‌ها و کنسول‌های بازی عرضه خواهد شد.

استودیوی بازی‌سازی Comcept، برای بار چندم از تاخیر در عرضه‌ی بازی Mighty No. 9 خبر داده است. این استودیوی بازی‌سازی که توسط «کئیجی اینافونه» اداره می‌شود، برای ساخت این بازی به پلتفرم کیک‌استارتر روی آورد. اینافونه گفت که می‌خواهد دنباله‌ای برای مجموعه بازی‌های مگامن بسازد و برای ساخت‌اش، نیاز به پول دارد. طرفداران مگامن به‌قدری تشنه‌ی شماره‌ای جدید از آن بودند که سه و نیم میلیون دلار ناقابل را در کمتر از سی روز به اینافونه دادند.

اینافونه هم تا به امروز بارها ناتوانایی‌اش را در مدیریت این همه پول نشان داده است. او پس از این که عرضه‌ی Mighty No. 9 را یک بار به عقب انداخته بود، آمد و گفت که اگر می‌خواهید بازی صداگذاری داشته باشد، باید باز هم پول بدهید. نکته این جا است که طرفداران باز هم به او پول دادند!

UNAFUNE

اینافونه خوشحال و مشغول به بازی نساختن!

اینافونه پس از اعلام این خبر، باز هم از جمع‌آوری بیشتر پول و ساخت مجموعه‌ی تلویزیونی Mighty No. 9 صحبت کرد؛ بدون اینکه خبری از خود بازی باشد. اینافونه حتی یک ماه پیش، دوباره به کیک‌استارتر آمد و گفت که می‌خواهد بازی دیگری بسازد و نیاز به یک میلیون دلار پول دارد. بازی‌کننده‌ها هم که هنوز منتظر Mighty No. 9 هستند، به او پولی ندادند و کیک‌استارترش با شکست مواجه شد.

در حال حاضر هم که می‌خواهیم تاریخ عرضه‌ی Mighty No. 9 را اعلام کنیم، به این موضوع هم اشاره می‌کنیم که حرف‌های اینافونه را زیاد جدی نگیرید؛ شاید عرضه‌ی بازی دوباره هم با تاخیر مواجه شود.

بازی Mighty No. 9 قرار است در روز نهم فوریه‌ی سال ۲۰۱۶ (۲۰ بهمن) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۳، کامپیوتر، پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس۳۶۰ و Wii U عرضه شود.

نسخه‌های ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن۴ و Wii U به‌صورت فیزیکی هم عرضه خواهند شد.

منبع: All Games Beta

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه