تاریخ عرضه‌ی Detroit: Become Human مشخص شد

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی رسما تاریخ عرضه‌ی بازی Detroit: Become Human را مشخص کرده است. این بازی قرار است در روز ۲۵ ماه می سال جاری میلادی (۴ خرداد ۱۳۹۷) به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

بازی قرار است در روز ۲۵ ماه می سال جاری میلادی (۴ خرداد ۱۳۹۷) به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

بازی Detroit: Become Human را استودیوی بازی‌سازی «کوانتیک دریم» (Quantic Dream) می‌سازد؛ استودیویی که آن را به خاطر ساخت بازی‌هایی مثل «فارنهایت»، «باران شدید» و Beyond می‌شناسیم. طبق گفته‌ی «دیوید کیچ»، کارگردان این سه بازی که وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردنی «دیترویت» هم برعهده‌ی اوست، بازی دیترویت از ساخته‌های قبلی کوانتیک دریم بسیار بزرگتر است.

در دیترویت کنترل سه شخصیت مختلف را به دست می‌گیرید؛ سه شخصیت که هر سه ربات‌هایی انسان‌نما هستند. این ربات‌ها برای فرمان‌پذیری ساخته شده‌اند، ولی احساسات در آن‌ها رشد می‌کند. طبق گفته‌ی دیوید کیج سوال اصلی دیترویت این است: اینکه آیا انسان بودن، با گوشت و استخوان تعریف می‌شود یا چیزی بیشتر از آن است؟

دیوید کیج می‌گوید که از نظر گرافیکی هم دیترویت بزرگترین و زیباترین بازی آن‌هاست؛ طوری که استودیوی کوانتیک دریم تمام تلاش خود را کرده است تا نهایت استفاده را از سخت‌افزار کنسول پلی‌استیشن۴ کند.

می‌توانید در ادامه تصاویری از بازی، و عکس روی جلد آن را ببینید. امیدواریم سونی پیش از عرضه‌ی بازی عکس روی جلد آن را عوض کند.

پیشنهاد می‌کنیم روند بازی Detroit: Become Human را ببینید تا بیشتر با بازی آشنا شوید.

منبع: Gemtasu


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۲ دیدگاه
    1. Avatar آریا

      مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۱۸ برای من

    2. Avatar محمد

      دیوید کیج بزرگ مطمئنم یک اثر عظیم دیگه در راهه
      از الان ثانیه شماری میکنم برای اومدن این بازی

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه