تاریخ عرضه و قیمت وان‌پلاس ۶ به بیرون درز کرد

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
وان پلاس ۶

پرچم‌دار بعدی شرکت وان‌پلاس قرار است رسما فردا رونمایی شود. عادت کرده‌ایم یکی دو روز قبل از رونمایی گوشی‌ها، اطلاعات آن‌ها را تمام و کمال کسب کنیم تا هیچ غافلگیری‌ای برای مراسم باقی نمانده باشد و این روند، با وان‌پلاس ۶ هم ادامه پیدا کرده است. تصاویری جدید از وان‌پلاس ۶ (OnePlus 6) به بیرون درز کرده‌اند که رنگ سیاه آینه‌ای آن را نشان می‌دهند.

مدل ۶۴ گیگابایتی وان‌پلاس ۶ قیمتی ۵۲۰ یورویی دارد، در حالی که مدل ۱۲۸ گیابایتی ۵۶۹ یورو قیمت‌گذاری شده است.

هم‌چنین می‌توانیم در تصاویر جدید بریدگی صفحه‌ی نمایش روی وان‌پلاس ۶ و هم‌چنین لبه‌ی پایینی صفحه‌ی نمایش را ببینیم. پشت گوشی یک سیستم دوربین دوتایی قرار دارد که لنزهای آن به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. یک فلش و سنسور اثر انگشت هم در پشت گوشی است.

گوشی جدید وان‌پلاس جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را حذف نکرده است و می‌توانیم آن را هم در تصاویر جدید منتشر شده ببینیم.

وان پلاس ۶

شعبه‌ی آلمان فروشگاه آمازون هم‌چنین گوشی وان‌پلاس ۶ را برای فروش در وب‌سایت خود قرار داده است و به همین دلیل، توانسته‌ایم از قیمت این گوشی هم خبردار شویم. مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی قیمتی ۵۲۰ یورویی دارد، در حالی که مدل ۱۲۸ گیابایتی ۵۶۹ یورو قیمت‌گذاری شده است.

البته می‌دانیم که یک نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. تاریخ عرضه‌ی گوشی هم‌چنین در این اطلاعات جدید، روز ۲۲ می (۱ خرداد) نوشته شده.

تا فردا برای رونمایی کامل وان‌پلاس ۶ صبر می‌کنیم.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه