تاریخ و قیمت عرضه‌ی بازسازی استارکرفت مشخص شد

۱۱ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «بلیزارد» تاریخ عرضه و قیمت بازسازی «استارکرفت» (StarCraft) را مشخص کرده است. طبق خبری که بلیزارد دیروز منتشر کرد،‌ بازی StarCraft: Remastered قرار است در روز ۱۴ آگوست برای کامپیوتر عرضه شود. تعداد زبان‌هایی که بازی پشتیبانی می‌کند هم‌چنین بیشتر شده است و بیشتر زبان‌هایی که می‌توانید تصور کنید، البته به غیر از فارسی، به StarCraft: Remastered اضافه شده است؛ طوری که کاملا مشخص است بلیزارد می‌خواهد مخاطب بسیار وسیع‌تری نسبت به گذشته برای بازی‌اش پیدا کند.

StarCraft: Remastered بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی آن یعنی StarCraft: Brood War را در خودش جای داده است.

اگر بازی StarCraft: Remastered را خریداری کنید، آیتم‌هایی در استارکرفت ۲ دریافت خواهید کرد؛ این آیتم‌ها شامل یک فرمانده به اسم «آلکسی استوکوف» و هم‌چنین سه پرتره می‌شود که از استارکرفت ۱ به استارکرفت ۲ اضافه شده‌اند.

بازی StarCraft: Remastered بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی آن یعنی StarCraft: Brood War را در خودش جای داده است. بازسازی استارکرفت نه تنها به خوبی روی کامپیوترهای امروزی اجرا می‌شود، بلکه می‌توان آن را با وضوح تصویر ۴K و روی نسبت‌های تصویر واید هم اجرا کرد. موسیقی‌های بازی هم با کیفیت بالاتری دوباره ساخته شده‌اند.

می‌توان با فشردن یک کلید، بازی را در لحظه به حالت قدیمی هم برگرداند. امکان ذخیره‌ی فایل‌های ذخیره و تنظیمات هم به صورت ابری در StarCraft: Remastered فراهم شده است.

می‌توانید در ادامه، تریلری که بلیزارد به مناسبت مشخص شدن تاریخ عرضه‌ی بازی ساخته را تماشا کنید. این تریلر، دقیقا برای مخاطب اصلی بازی یعنی کره‌ای‌ها ساخته شده است. همانطور که مطمئنا می‌دانید، می‌توان به جرات گفت که استارکرفت، مهم‌ترین ورزش حرفه‌ای کره‌ی جنوبی است. در تریلر جدید StarCraft: Remastered هم می‌بینیم که یک کره‌ای، می‌خواهد دنیا را از حمله‌ی زرگ‌ها نجات دهد.

بلیزارد بازی استارکرفت را ۱۵ دلار قیمت‌گذاری کرده است.

 

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه