تاریخ کنفرانس مطبوعاتی‌ سامسونگ در CES 2016 مشخص شد

۱۲ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ

شرکت کره‌ای سامسونگ در راستای آماده شدن برای کنفرانس مطبوعاتی‌اش در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی سال ۲۰۱۶، دعوت‌نامه‌هایش را فرستاد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ‌ نسل بعدی گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را معرفی کند.

فقط یک ماه به نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی سال ۲۰۱۶ میلادی (CES 2016) باقی مانده است. این نمایشگاه در ماه ژانویه (دی ماه) در ایالت لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد. شرکت‌های شرکت‌کننده از همین حالا شروع به ارسال دعوت‌نامه برای کنفرانس‌های مطبوعاتی‌شان در جریان این نمایشگاه کرده‌اند. به دنبال سونی، سامسونگ هم ارسال دعوت‌نامه برای کنفرانس مطبوعاتی‌اش در CES 2016 را شروع کرده است.

کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ برای پانزدهم دی ماه برنامه‌ریزی شده است. هر چند درباره‌ی اینکه این شرکت بزرگ کره‌ای ظرف ۴۵ دقیقه‌ی کنفرانس‌اش از چه محصولی رونمایی خواهد کرد، هیچ اطلاعات رسمی وجود ندارد.

کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ

اما اگر بخواهیم براساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده، حدس بزنیم، این احتمال وجود دارد که سامسونگ‌ نسل بعدی گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را معرفی کند که شاید گلکسی S7 و S7 اج نامیده شوند. اما این اتفاق بعید به نظر می‌رسد چرا که گوشی‌های سامسونگ گلکسی S6 و S6 اج یازدهم اسفند سال گذشته رونمایی شدند. این در حالی است که بین معرفی گوشی‌های رده‌بالای شرکت‌ها و نسل بعدی‌شان معمولا یک سال فاصله وجود دارد.

دیگر کاندیدای احتمالی برای رونمایی ممکن است گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ گلکسی A9 باشد که قرار بود هفته‌ی گذشته عرضه شود که این اتفاق نیفتاد.

منبع: G for Games

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه