تبلت بدون حاشیه‌ی Magic mirror معرفی شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «هایسنس» (Hisense) یکی از توسعه‌دهندگان لوازم الکترونیکی در چین است. این شرکت از مدت‌ها پیش به حوزه‌ی طراحی و تولید ابزارهای هوشمند هم وارد شده و چند مدل متفاوت از گوشی‌های هوشمند و تبلت را معرفی و در بازار عرضه کرده است.

شرکت چینی هایسنس در جریان مراسم IFA 2015 از تبلت بدون حاشیه‌ی Magic Mirror به‌طور رسمی رونمایی کرد.

شرکت هایسنس در جریان مراسم IFA 2015 که از روز چهارشنبه در برلین آغاز شده، یکی دیگر از تبلت‌های خود با نام Magic Mirror را به‌طور رسمی معرفی کرد. این تبلت به‌گونه‌ای طراحی شده که صفحه‌نمایش آن هیچ حاشیه‌ای ندارد. این محصول همچنین یکی از باریک‌ترین تبلت‌ها در بازار است که ضخامت آن ۷.۶ میلی‌متر عنوان می‌شود.

شرکت سازنده در این تبلت یک صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۶۰ppi را به‌کار گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست Rockchip RK3288 تامین می‌شود. در این دستگاه همچنین ۲ گیگابایت رم و‌ ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی وجود دارد. شرکت هایسنس این تبلت را همراه با سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ معرفی و در بازار عرضه کرده است.

hisense-tablet1

در حال حاضر شرکت سازنده این تبلت را در بازارهای چین با قیمت ۲۸۰ دلار عرضه کرده است. این در حالی است که این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد زمان و تاریخ عرضه‌ی این محصول در دیگر کشورها اعلام نکرده است.

hisense-tablet2

منبع:‌ Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه