تبلت گلکسی تب S3 برای رقابت با آیپد پرو معرفی شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ سهم خوبی از بازار تبلت‌ها دارد و در این حوزه هم رقابت سختی را با اپل ادامه می‌دهد. نسل جدید تبلت‌های اندرویدی این شرکت هم با کلی ویژگی جالب توجه معرفی شد تا بتواند نظر کاربران را بیشتر به سمت خودش جلب کند. نسل جدید تبلت‌های اندرویدی سامسونگ با اسم گلکسی تب S3 راهی بازار خواهد شد. این تبلت که از صفحه نمایش ۹.۷ اینچی بهره می‌برد، ظاهری شبیه به گلکسی تب S2 دارد. بدنه‌ی آن کاملا شیشه‌ای است و به همین دلیل ظاهری شبیه به گوشی‌های گلکسی پیدا کرده است.

akrales_170223_1445_A_0025.0 (1)

این تبلت به صفحه نمایشی با دقت تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل AMOLED مجهز شده که از تکنولوژی HDR هم پشتیبانی می‌کند. روی این تبلت از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده شده و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری آن به حساب می‌آیند. تبلت گلکسی تب S3 از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توانید کارت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی روی آن قرار دهید. از ویژگی‌های هیجان‌انگیز این محصول می‌توانیم به داشتن چهار بلندگو اشاره کنیم. بلندگوهایی که توسط شرکت AKG ساخته شده‌اند. این تبلت از یک سیستم هوشمند صدا هم بهره می‌برد که باعث شده در زمانی که کاربران تبلت را می‌چرخانند، صدا‌ها هم از بلندگوهای مختلف پخش شوند. ضخامت این تبلت تنها ۶ میلی‌متر است و اندروید ۷.۰ روی آن قرار گرفته است.

akrales_170223_1445_A_0232.0

از جمله وسیله‌هایی که به همراه تبلت گلکسی تب S3 در اختیار کاربران قرار می‌گیرند می‌توانیم به صفحه کلید و قلم اشاره کنیم. نوک قلم این تبلت تنها ۰.۷ میلی‌متر ضخامت دارد و تا ۴۰۰۰ سطح فشار مختلف را تشخیص می‌دهد. این قلم به آهن‌ربای مخصوصی مجهز شده که باعث می‌شود کاربران بتوانند قلم را به هر طرف تبلت که می‌خواهند متصل کنند. صفحه کلید جدیدی هم برای این تبلت طراحی شده که البته به شکل جداگانه به فروش می‌رسد. این صفجه کلید نیازی به شارژ شدن ندارد.

هنوز تاریخ عرضه‌ی تبلت گلکسی تب S3 مشخص نشده است.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. محمدرضا

    عالی بعد از ۳ سال انتظار برای galaxy note 10.1 جدید بالاخره این اومد … عالیه

  2. علیرضا

    دیجیکالا؟
    “سامسونگ” دنبال رقابت با اپله؟
    این اپل نبود که قلم رو از روی سامسونگ ایده گرفت؟

  3. Next is Now

    بالاخره از راه رسید اون چیزی که منتظرش بودم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه