تبلیغ گوشی‌های جدید نوکیا را ببینید

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت نوکیا چند روز پیش گوشی‌های نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ را معرفی کرد. نوکیا ۶ قرار است از این بعد به غیر از بازار کشور چین، به بازار دیگر کشورها هم بیاید. بر خلاف تیزر قبلی، صفحه نمایش کامل گوشی‌ زیاد در این کلیپ نشان داده نمی‌شود. در تیزر مربوط به نوکیا ۵، هوشمندی کاملی به خرج رفته تا با نشان دادن مشخصات و ظاهر گوشی در نماهای مختلف، نظر بیننده را جلب کند. ویدیو تبلیغاتی نوکیا ۳ مثل خود گوشی، ساده‌تر است و جذابیت تیزر نوکیا ۵ را ندارد.

nokia 2

همان‌طور که اعلام کرده بودیم، نوکیا ۵ یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی دارد. در این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ و ۲ گیگابایت رم استفاده شده است. این تلفن هوشمند به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. نوکیا ۳ هم از یک صفحه نمایش ۵ اینچی HD با لایه‌ی محافظ Gorilla Glass بهره‌مند شده است. دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسل است و به تراشه‌ی ۴ هسته‌ای مدیاتک و ۲ گیگابایت رم مجهز شده است.

ویدیوهای تبلیغاتی گوشی‌های هوشمند نوکیا را در ادامه ببینید؛ حتی اگر قصد خرید این تلفن‌های هوشمند نوکیا را نداشته باشید، با دیدن این تبلیغات مشتاق می‌شوید تا ‌حداقل نگاهی به آن‌ها بیاندازید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محسن

    سرگیجه گرفتیم این چه وضع تبلیغه !!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه