تریلر و تصاویر جدید Far Cry Primal را ببینید

۱۴ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

در مراسم دیروز صبح The Game Awards 2015، استودیوی بازی‌سازی یوبی‌سافت از تریلر جدید بازی Far Cry Primal ، «فارکرای: نخستین» رونمایی کرد.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Far Cry Primal قرار است در فروردین عرضه شود.

تریلر Far Cry Primal ، مکانیک جدید این بازی به اسم Beast Master را به تصویر می‌کشد. با استفاده از این قابلیت، بازی‌کننده‌ها می‌توانند حیوانات وحشی که در محیط بازی پیدا می‌کنند را را رام و از آن‌ها به عنوان سلاح استفاده کنند. یعنی می‌توان از گرگ‌ها، ببرها، خرس‌ها تا زنبورها را به کنترل گرفت. می‌توان هم‌چنین این حیوانات را در مواقع لزوم احضار کرد تا در محیط به انجام کارهای مختلفی مثل حمله به دشمنان یا پیدا کردن آیتم‌های مختلف بپردازند.

یوبی‌سافت در کنار اعلام این خبر، هم‌چنین از نسخه‌ی Deluxe Edition بازی رونمایی کرد که در جعبه‌ای فلزی عرضه می‌شود و شامل محتویات زیر است:

  • بازی فارکرای: نخستین
  • جعبه‌ی ویژه‌ی فلزی
  • نقشه‌ی فیزیکی سرزمین Oros
  • موسیقی‌های بازی

داستان Far Cry Primal

نخستین در دوره‌ی ده هزار سال قبل از میلاد اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی بازی که Takkar نام دارد، یک شکارچی و آخرین بازمانده از قبیله‌اش است. هدف اصلی در این بازی، بقا و زنده ماندن است.

بازی فارکرای

نخستین قرار است در روز ۲۳ فوریه سال آینده‌ی میلادی (۴ اسفند) برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شود. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی قرار است در فروردین عرضه شود.

می‌توانید در ادامه تریلر جدید بازی را ببینید. ویدیوی دوم، ده دقیقه از روند بازی را نشان می‌دهد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ali

    عاشق فارکرایم از ۱ تا ۴ رو بازی کردم عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه