اولین تصاویر اکسپریا Z5 پلاس سونی لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون دو گوشی پرچم‌دار سونی منتشر شده بود. براساس این اخبار، سونی قصد دارد در جریان برگزاری مراسم IFA برلین در تاریخ ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر) دو پرچم‌دار جدید از سری محصولات خانواده‌ی اکسپریا معرفی کند.

به‌تازگی یک منبع چینی تصاویری از گوشی معرفی نشده‌ی اکسپریا Z5 پلاس سونی فاش کرده است.

احتمالا نام این گوشی‌ها، اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت خواهد بود و به عنوان اولین گوشی‌های سونی با تکنولوژی سنسور اثر انگشت شناخته می‌شوند. اخیرا تصویری از جزییات سخت‌افزاری یک محصول جدید سونی در فضای مجازی منتشر شد؛ به‌نظر می‌رسد این شرکت در حال کار روی یک فبلت با نام اکسپریا Z5 پلاس است. این در حالی است که به‌تازگی هم یک منبع چینی تصاویری از یک گوشی معرفی نشده‌ی سونی فاش کرده است. به‌گفته این منبع، نام این محصول اکسپریا ۷۰ پلاس است، البته پیش‌ از این هم گوشی‌های اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت با نام رمز اکسپریا ۶۰ و اکسپریا ۷۰ شناخته می‌شد. براین اساس انتظار می‌رود سونی در جریان برگزاری این رویداد گوشی هوشمند اکسپریا Z5 پلاس را هم رونمایی کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، اکسپریا Z5 پلاس در رده فبلت‌های شرکت سونی قرار دارد و در آن از یک صفحه نمایش با رزولوشن QHD یا ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل استفاده شده است. البته هنوز اطلاعاتی در مورد سایز و دیگر مشخصات صفحه‌نمایش این محصول اعلام نشده است. پیش از این سونی تنها در گوشی هوشمند اکسپریا Z4v از یک صفحه‌نمایش با رزولوشنQHD استفاده کرده بود که در بازارهای آمریکا عرضه شد. توان پردازشی این محصول از طریق یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰‌ تامین خواهد شد. البته به‌نظر می‌رسد سونی قصد دارد از نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی این پردازنده برای رفع مشکلات آن استفاده کند. ظاهر اکسپریا Z5 پلاس تفاوت چندانی با اکسپریا Z3 پلاس و اکسپریا Z4 ندارد. براین اساس می‌توان اکسپریا Z5 پلاس را به‌عنوان جایگزین گوشی اکسپریا Z Ultra در نظر گرفت.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه