تصاویر تبلت نکسوس ۸ گوگل منتشر شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ی گذشته نتایج بنچمارک‌های Geekbench 3 منتسب به تبلت نکسوس ۸ شرکت گوگل منتشر شده بود. براساس این آزمایش مشخص شد که شرکت گوگل برای تامین توان پردازشی جدیدترین تبلت خود از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز استفاده کرده است.

روز گذشته تصاویری منتسب به تبلت  نکسوس ۸ شرکت گوگل منتشر شد. براساس این تصاویر به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده در این محصول از یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی استفاده می‌کند.

سیستم‌عامل این تبلت در زمان تست، اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ بود، البته انتظار می‌رود گوگل در آینده این محصول را با سیستم‌عامل اندروید ۶ مار‌ش‌مالو رونمایی کند. همان‌طور که از نام این محصول هم مشخص است، احتمالا شرکت سازنده در این تبلت از یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی استفاده می‌کند. همچنین براساس تصاویر منتشر شده، جنس بدنه‌ی این محصول فلزی خواهد بود.

nexus-8

لازم به‌ذکر است که تا به‌حال هیچ اطلاعاتی در مورد شرکت سازنده‌ی این تبلت اعلام نشده است. همان‌طور که می‌دانید پیش از این نکسوس ۷ گوگل توسط شرکت ایسوس طراحی و عرضه شده بود. همچنین نکسوس‌های ۹ و ۱۰ این شرکت هم به ترتیب توسط HTC و سامسونگ تولید و در بازار عرضه شدند.

در صورتی‌که این اطلاعات صحت داشته باشند، می‌توان انتظار داشت که شرکت گوگل اواخر مهر یا آبان ماه سال جاری یک تبلت ۸ اینچی را به‌طور رسمی معرفی کند.

nexux-8-1

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar هومن

    همچنین نکسوس‌های ۹ و ۱۰ این شرکت هم توسط سامسونگ تولید و در بازار عرضه شدند.????????????
    نکسوس ۱۰ رو سامسونگ ساخت و نکسوس ۹ رو اچ تی سی.. لطفا تصحیح کنید

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      با تشکر از توجه شما.

  2. Avatar حمیدرضا

    خوبه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه