تصاویر جدیدی از نکسوس بعدی، موسوم به Pixel XL

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

تا این لحظه می‌دانیم که دو نکسوس بعدی را قرار است شرکت HTC بسازد. حالا تصاویر جدیدی از یکی از این دو مدل به بیرون درز پیدا کرده. این تصاویر مربوط به Pixel XL است که پیش‌تر ما آن را به نام «نکسوس مارلین» (Nexus Marlin) می‌شناختیم.

پیش‌بینی ما این است که در ۴ اکتبر (۱۳ مهرماه) شرکت گوگل طی مراسمی از دو تلفن هوشمند پیکسل رونمایی کند. گوشی Pixel XL که تصاویر رندرشده‌ی آن را در زیر می‌بینید، نمایشگری ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌شود به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با یک پردازشگر ۴ هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Adreno 530، چهار گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

برای مشاهده‌ی تصاویر در اندازه‌ی اصلی، روی آن‌ها کلیک کنید.

Pixel XL یک مدل کوچک‌تر هم خواهد داشت که احتمالا با نام Pixel معرفی می‌شود. ما قبل از این، Pixel را به اسم «نکسوس سیل‌فیش» (Nexus Sailfish) می‌شناختیم.

تا کمتر از یک ماه مانده به معرفی، ما تصاویری را از Pixel و Pixle XL دیده‌ایم. تصاویر رندرشده‌ی بالا اطلاعات بیشتری را به ما می‌دهند. برای مثال همان‌طور که می‌بینید اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه است. پشت گوشی یک طراحی دوبخشی دارد و لوگوی گوگل (G) در بخش پایینی‌اش جا خوش کرده است. این موضوع احتمال حذف برند نکسوس را تقویت می‌کند. Pixel و Pixel XL در ۱۳ مهر و با سیستم عامل اندروید نوقا نسخه‌ی ۷٫۱ معرفی می‌شوند.

‌‌‌

منبع: Android Pure

‌‌‌     ‌
?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سجاد

    خیلی قشنگ شده

  2. Avatar مجتبی

    کلید های خازنی هم که نداره متاسفانه

  3. Avatar Alireza

    فلششم که از ایفون تقلید کرده کواد شده????

    بعد میگه دوسال پیش دوربین دوتایی داشتیم ????

    ما هم ۲۵۰۰ سال پیش صاحب دنیا بودیم الان..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه