تصاویر رنو مگان ۲۰۱۸ را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان از مدل ۲۰۱۸ مگان RS می‌دهد. بنابراین دیگر نیاز نیست برای دیدن تصاویر این خودرو تا نمایشگاه خودرو فرانکفورت امسال منتظر بمانیم.

پیش از این تصاویر جاسوسی زیادی منتشر شد که به درستی طراحی این خودرو را نشان می‌داد. طراحی این خودرو کمی جسورتر از قبل شده و حس اسپرت بیشتری را به مخاطب منتقل می‌کند. این خودرو از زبان طراحی مشابه دیگر محصولات رنو تبعیت می‌کند و به عنوان سبک طراحی جدید این خودروساز فرانسوی قلمداد می‌شود.

در نمای جلو، چراغ‌های نسبتا کشیده به چشم می‌خورد که با زاویه به سمت جلوپنجره نشانه رفته‌اند. شکل دریچه‌های تهویه‌های زیرین هم ظاهر خشن‌تری برای این فرانسوی دست‌وپا کرده‌است. در نمای کناری شاهد خطوط منحنی و فرم ذوزنقه‌ای در بالای رکاب هستیم. در نهایت، در نمای پشتی چراغ‌های کشیده‌ایی هم‌چون سدان‌های این خودروساز دیده می‌شود. لوله‌ اگزوز نسبتا بزرگی در وسط دیفیوزر قرار گرفته است. خطوط منحنی متعدد روی بدنه و شبرنگ‌های پایین سپر باعث شده تا با خودرویی اسپرت روبرو باشیم.

این خودرو احتمالا با پیشرانه‌های ۱.۸ و ۲ لیتری آلپاین A110s به بازار عرضه می‌شود. گفته می‌شود انتقال نیرو در این خودرو به تمام چرخ‌ها صورت می‌گیرد. با این حال تا رسیدن اخبار رسمی درمورد قیمت، زمان عرضه و مشخصات کامل باید کمی صبر کنیم. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را ببینید.

منبع: Motor1
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آلبر

    والله از رنو که برای عموم مردممون فقط انواع Dacia می رسه. ساندرو، لوگان، داستر، سیمبول و… مدلهای خود رنو هم که همه بالای ۱۲۰ میلیونن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه