تصاویر ساعت هوشمند Honor هوآوی منتشر شد

۸ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، شرکت هوآوی در حال کار روی یک ساعت هوشمند از سری محصولات Honor است. این ساعت هوشمند در آسیا با نام Honor Zero شناخته می‌شود. این در حالی است که شرکت هوآوی هنوز نام رسمی این محصول برای عرضه در بازارهای جهانی را اعلام نکرده است.

به‌تازگی تصاویری از ساعت هوشمند شرکت هوآوی منتشر شده است. این ساعت یکی از سری محصولات Honor هوآوی است.

جزییات سخت‌افزاری و برخی ویژگی‌های این ساعت هوشمند شبیه به Talkband B2 هوآوی است. البته لازم به‌ذکر است که هوآوی در این ساعت هوشمند ورودی ۳.۵ میلی‌متری صدا را حذف کرده است. در این محصول از یک صفحه‌نمایش دایره‌ای بهره گرفته شده است.

به‌گفته‌ی شرکت سازنده، باتری این ساعت هوشمند با یک‌بار شارژ تا ۳ روز قابل استفاده خواهد بود. شرکت هوآوی همچنین مجوزهای IP68-c را برای این محصول دریافت کرده که باعث می‌شود این ساعت هوشمند در مقابل نفوذ آب و گردوغبار مقاوم باشد.

smartwatch-huawei1

از ویژگی‌های این محصول باید به قابلیت نمایش ساعت، گام‌شمار و برخی ویژگی‌های محاسباتی برای سلامت مانند سنسور حرکتی و محاسبه‌ی کالری اشاره کرد.

براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، به‌نظر می‌رسد هوآوی ساعت هوشمند Honor Zero را قبل از پایان سال جاری میلادی با قیمت ۷۰۰ یورو (۹۳۳ دلار) در بازار عرضه خواهد کرد.

smartwatch-huawei2

منبع: NoteBook Check

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه