تصاویر فبلت جدید هوآوی لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی هوآوی چهارمین تولیدکننده و فروشنده گوشی‌های هوشمند در دنیا است. پیش از این اخبار و شایعه‌هایی پیرامون شرکت هوآوی و کنفرانس IFA این شرکت که قرار است در تاریخ ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر) برگزار شود، منتشر شده بود. هوآوی قصد دارد در جریان برگزاری این مراسم در برلین، جدیدترین محصولات خود را به‌طور رسمی رونمایی کند.

به تازگی تصاویری از سوی یکی از کاربران توییتر به‌نام Evan Blass با حساب کاربری evleaks fame@ به‌بیرون درز کرده است که به‌نظر می‌رسد مربوط به جدیدترین فبلت شرکت هوآوی باشد.

این در حالی است که اخیرا یک حساب کاربری به نام evleaks fame@ در توییتر، دو توییت از تصاویر و اطلاعاتی در مورد یک فبلت جدید از هوآوی را منتشر کرده است. این حساب کاربری در توییت اول مدعی بود که تصاویر منتشر شده مربوط به یکی از گوشی‌های خانواده D هوآوی است که از قابلیت Force Touch پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که همین حساب کاربری در توییت دوم خود مدعی شده که تصویر فاش شده مربوط به خانواده محصولات سری D هوآوی نیست. لازم به ذکر است که به گفته این حساب کاربری، هوآوی در حال حاضر از معرفی محصولات سری D منصرف شده است و این گوشی از قابلیت Force Touch پشتیبانی نمی‌کند.

hu

لازم به ذکر است که فناوری Force Touch قابلیتی است که نخستین‌بار شرکت اپل در اپل‌واچ از آن بهره گرفته بود. با استفاده از این قابلیت، صفحه نمایش اپل‌واچ می‌تواند بین لمس عادی و لمس با فشار بیشتر تفاوت قائل شده و با توجه به شدت لمس، گزینه‌های مختلفی را پیش‌روی کاربر قرار دهد. براساس اخبار و شایعه‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد فناوری Force Touch اصلی‌ترین تفاوت بین نسل قبلی آیفون‌ها و آیفون ۶s و ۶s پلاس خواهد بود. البته لازم به ذکر است که اخیرا شرکت ZTE با معرفی گوشی هوشمند ZTE Axon Mini از اپل سبقت گرفته و کمی زودتر از این شرکت فناوری Force Touch را وارد دنیای گوشی‌های هوشمند خود کرده است. استفاده از فناوری Force Touch اندکی مشکل است و به نظر می‌رسد شرکت هوآوی استفاده از آن را به زمان دیگری موکول خواهد کرد. احتمالا هوآوی قصد دارد در جریان برگزاری این مراسم گوشی هوشمند میت ۸ و یک فبلت قدرتمند دیگر از سری محصولات میت را معرفی کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه