تصاویر لو رفته از آیفون ۶s ضخیم‌تر خبر می‌دهند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ترسیم‌هایی که در ماه گذشته از آیفون ۶s منتشر شد نشان می‌داد که ضخامت آن ۷.۱ میلی‌متر خواهد بود. اکنون هم تصاویر دیگری (تصاویر کَد که با کمک کامپیوتر طراحی شده‌اند) از آیفون ۶s لو رفته که ضخامت نسل بعدی آیفون را تایید می‌کند.

وب‌سایت M.I.C Gadget تصاویری از آیفون ۶s منتشر کرده‌ است که نشان می‌دهند نسل بعدی آیفون ۰.۲ میلی‌متر ضخیم‌تر خواهد بود.

 منابع این تصاویر می‌گویند (وب‌سایت M.I.C Gadget) که تفاوت ۰.۲ میلی‌متری در ضخامت به دلیل ویژگی‌های جدیدی است که اضافه شده. بنابراین دوربین پشتی در آیفون ۶s هم کمی جلو می‌زند.

علت ضخامت بیشتر در آیفون ۶s به احتمال زیاد به ویژگی «فورس تاچ» (Force Touch) که در مدل‌های بعدی آیفون به کار خواهد رفت، مربوط می‌شود. ویژگی فورس تاچ به کاربر این امکان را می‌دهد که با اعمال نیروهای متفاوت هنگام لمس کردن به صفحه نمایش دستورات مختلفی بدهد. به عبارت دیگر، صفحه‌ی لمسی تفاوت میان یک لمس با فشار معمولی و یک لمس محکم‌تر را تشخیص می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که بسته به میزان فشاری که به صفحه‌نمایش وارد می‌شود عملکردهای مختلفی فعال شود. روز گذشته هم تصاویری مربوط به فورس تاچ در آیفون منتشر شد که نشان می‌داد اپل احتمالا از قطعاتی درون نمایشگر استفاده خواهد کرد که آن را در مقابل لمس‌های محکم‌تر مقاوم می‌کند.
این تصاویر کامپیوتری همچنین نشان می‌دهد که آیفون ۶s پلاس ۰.۲ میلی‌متر از آیفون ۶s ضخیم‌تر بوده که به این ترتیب ضخامت آن ۷.۳ میلی‌متر می‌شود. نسخه‌ی کنونی این فبلت ضخامت ۷.۱ میلی‌متر را دارد.
مسوولان وب سایت M.I.C Gadget می‌گویند که یکی از کارکنان قدیمی شرکت Foxconn، مکانی که آیفون در آنجا مونتاژ شده، این تصاویر را به دست آنها رسانده است.

a-b a-c a-d a-e a-f a-g Apple-iPhone-6s-allegedly-snapped-by-old-Foxconn-employees

منبع: M.I.C Gadget

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه