اولین تصاویر از گوشی Mate 8 هوآوی لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی هوآی Mate 8

هوآوی قصد دارد تا مدتی دیگر گوشی میت ۸ (Mate 8) را معرفی کند. تلفن همراه هوشمندی که در آن از تراشه‌ی Kirin 950 استفاده خواهد شد. به‌تازگی تصاویر جدیدی از این محصول به‌بیرون درز کرده که کاربران را با آن بیشتر آشنا می‌کنند.

به احتمال زیاد گوشی میت ۸ در دو مدل راهی بازار خواهد شد.

با نگاهی به این تصاویر وجود سنسور تشخیص اثر انگشت روی این محصول مشخص شده و احتمال دارد که یک دوربین ۱۶ یا ۱۳ مگاپیکسلی هم در پشت آن قرار گرفته باشد. همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، این گوشی با تراشه‌‌ی Kirin 950 که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880MP4 روی آن قرار گرفته، راهی بازار می‌شود.
در شایعات گفته شده که این گوشی در دو مدل راهی بازار می‌شود که کیفیت صفحه نمایش آن‌ها متفاوت است. یک مدل با صفحه نمایشی با کیفیت Full HD و مدل بعدی با صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
به‌نظر می‌رسد که یک مدل از گوشی میت ۸ با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی راهی بازار می‌شود که ۵۱۷ دلار قیمت خواهد داشت.
مدل بعدی که ۶۱۱ دلار قیمت دارد با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به احتمال زیاد این دو گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند و می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی ‌آن‌ها را افزایش داد.
شایعات گفته‌اند که این دو گوشی از یک باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند و با اندروید ۶.۰ و رابط کاربری EMUI 4.0 راهی بازار خواهند شد.
شرکت هوآوی به احتمال زیاد میت ۸ را در تاریخ ۵ آذر ماه به شکل رسمی معرفی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این تلفن همراه هوشمند را مشاهده کنید:

گوشی هوآی Mate 8 گوشی هوآی Mate 8

گوشی هوآی Mate 8

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: XiaomiToday

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مبین

    مطمئن باشید قیمتش زیر دو میلیون نیست .

  2. Avatar علی جوادی

    اینم همون شرکتی بود که رزولوشن QHD رو کاری گستاخانه میدونست…درست مثل اپل که میگفت استاندارد یک گوشی حداکثر باید صفحه ای ۳.۵ اینچی داشته باشه…سامسونگ همه دارن از روی تو کپی میکنن…البته ناگفته نماند که اولین کیفیت ۲K متعلق به ال جی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه