تصاویری از مدل واقعی گوشی بلک‌بری ونیز منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

پس از منتشر شدن شایعات و تصاویر مختلف از رندرهای گوشی بلک‌بری ونیز، اکنون تصاویری از مدل واقعی این محصول به بیرون درز کرده است. کمپانی کانادایی بلک‌بری در حال ساخت یک گوشی اندرویدی است.

 

به‌تازگی تصاویری از مدل واقعی گوشی بلک‌بری ونیز منتشر شده که به واسطه آن‌ها برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری این محصول مشخص شده است.

 

 

بلک‌بری برای اینکه بتواند در بازار تلفن‌های همراه حضور داشته باشد، رو به ساخت یک گوشی اندرویدی آورده است. گوشی‌ای که رابط کاربری آن مانند سیستم‌عامل بلک‌بری ۱۰ طراحی شده است. سیستم‌عامل بلک‌بری ۱۰ همانند سیستم‌عامل ویندوز فون نتوانسته در بازار گوشی‌های موبایل به محبوبیت چندانی دست پیدا کند. از زمانی که گوشی‌های اندرویدی و iOS مورد توجه مردم قرار گرفتند، استقبال از گوشی‌های بلک‌بری کم شد؛ اما این شرکت به جای استفاده از سیستم‌عامل خودش، تصمیم گرفت که به سمت اندروید حرکت کند.

BlackBerry-Venice-slider (3)

این شرکت از مدت‌ها پیش نرم‌افزارهای محبوب خودش مانند BB Messenger را برای سیستم‌های اندروید و iOS‌ عرضه کرده بود تا کاربران با استفاده از آن خودشان را برای ورود یک گوشی اندرویدی از این شرکت آماده کنند. بلک‌بری برای ساخت گوشی جدیدش سعی کرده از ویژگی‌های کلاسیک محصولات خودش هم استفاده کند. همانند طور که در تصاویر قبلی مشاهده کرده بودیم، گوشی ونیز از یک صفحه‌کلید فیزیکی بهره می‌برد. کاربران با بالا بردن صفحه نمایش این محصول می‌توانند به صفحه‌کلید دسترسی داشته باشند.

BlackBerry-Venice-slider (4)

با منتشر شدن تصاویر جدید از این گوشی، برخی از مشخصات سخت‌افزاری آن هم مشخص شده است. در این تصاویر مکان قرار گرفتن سیم‌کارت دیده می‌شود و مشخص شده که گوشی ونیز از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. با منتشر شدن این تصاویر مشخص شده که این گوشی از یک دوربین ۱۸ مگاپیکسلی با فلش دوگانه بهره می‌برد. قابلیت لرزش‌گیر لیزری تصاویر هم به این دوربین اضافه شده است. آخرین نکته‌ای که در این تصاویر به آن اشاره شده، وجود سیستم‌عامل اندروید ۵ روی ونیز است. این احتمال وجود دارد که در آینده اندروید ۶ روی این محصول قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید تصاویر مدل واقعی این گوشی را مشاهده کنید.

bbven1 BlackBerry-Venice-slider (6) bbven4 bbven3 bbven2

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar sajjad

    بخشید کسی مدونه میشه کیبور فیزیکی فارسی داره یا نه ؟

  2. Avatar Sajjad

    گوشی خیلی خوبیه امیدوارم قیمت معقولی هم داشته باشه

  3. Avatar ehsan

    ببخشید این چند ماه دیگه عرضه میشه؟ و ازون مهم تر قیمتش به نظرتون بین چند تا چند میتونه باشه؟خواهشا جواب بدید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه