تصاویر و جزییات تبلت جدید لنوو لو رفت

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد شرکت لنوو در حال کار روی یک تبلت ۸ اینچی است که اخیرا تصاویر و جزییات سخت‌افزاری از آن به‌بیرون درز کرده است. این تبلت به‌عنوان نسل سوم تبلت‌های Yoga شناخته می‌شود و قرار است در آینده با نام Yoga Tab 3 معرفی و در بازار عرضه شود.

به‌تازگی یک وب‌سایت اکراینی تصاویر و جزییات سخت‌افزاری تبلت Yoga Tab 3، جدیدترین محصول شرکت لنوو را منتشر کرده است.

باتوجه به تصاویر منتشر شده به‌نظر می‌رسد اندازه و ظاهر این تبلت شبیه به نسل قبلی تبلت‌های شرکت لنوو است و تنها تفاوت در آن، تغییر در شکل استفاده از دوربین است. شرکت سازنده در این دستگاه به‌جای استفاده از دو دوربین اصلی و سلفی، از یک دوربین با پایه چرخان بهره گرفته است.

براساس اطلاعات منتشر شده، در تبلتYoga Tab 3  از یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل استفاده شده است. شرکت لنوو در این محصول یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار داده است؛ البته ظرفیت حافظه‌ی داخلی این تبلت قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه را هم دارد.

توان پردازشی این دستگاه از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۲۱۰ که در آن یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۱ گیگاهرتز قرار دارد، تامین می‌شود. همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، شرکت لنوو در این تبلت از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی که قابلیت چرخش دارد، استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به یک باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد.

شرکت سازنده این تبلت را در دو مدل با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G LTE و وای‌فای طراحی و تولید کرده است. لازم به‌ذکر است که لنوو هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ معرفی و عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده است.

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه