تصاویر گوشی هوآوی میت ۷S منتشر شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی یک شرکت چینی است که به‌عنوان چهارمین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. این شرکت قصد دارد در تاریخ ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر) در جریان برگزاری مراسم IFA برلین جدیدترین گوشی هوشمند خود به‌نام میت ۷S را به‌طور رسمی رونمایی کند.

به‌تازگی تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند میت ۷S منتشر شده است. براساس اخبار منتشر شده، هوآوی در تاریخ ۱۱ شهریور در جریان برگزاری مراسم IFA این محصول را رونمایی خواهد کرد.

پیش از این هم اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون محصولات جدید شرکت هوآوی منتشر شده بود. این در حالی است که به‌تازگی مجوزهای تصدیق کیفیت و فروش این محصول از سوی سازمان تنظیم مقررات TENAA تایید شده است. لازم به ذکر است که سازمان چینی TENAA به‌عنوان همتای سازمان آمریکایی FCC شناخته می‌شود. همان‌طور که می‌دانید سازمان TENAA معمولا پس از تایید مجوز، تصاویر و جزییات سخت‌افزاری از این محصولات منتشر می‌کند. براین اساس تصاویری از میت ۷S، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت هوآوی که قرار است به‌عنوان جانشین هوآوی میت ۷ معرفی شود، منتشر شد. این شرکت گوشی میت ۷ را سال گذشته رونمایی و عرضه کرده است.

mate-7s

با توجه به تصاویر منتشر شده شاهد برخی تفاوت‌های ظاهری میان میت ۷ و میت ۷S هستیم. پیش از این شرکت سازنده دوربین جلوی گوشی میت ۷ را در سمت چپ قرار داده بود، این در حالی است که در نسل جدید این گوشی، دوربین جلو در سمت راست قرار گرفته است. همچنین محل قرارگیری لوگوی هوآوی در این محصول تغییر کرده است و فاصله کمی بین صفحه‌نمایش و کناره‌های گوشی وجود دارد. شرکت سازنده، این محصول را در دو رنگ مشکی و طلایی معرفی خواهد کرد. براساس شایعه‌های منتشر شده، هوآوی در گوشی میت ۷S از ۳ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره گرفته است. جنس بدنه این محصول فلزی است و با سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ همراه با رابط کاربری مخصوص هوآوی عرضه خواهد شد. همچنین توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپ‌ست Kirin تامین می‌شود.

mate-7

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه