تصاویر LG Class پیش از رونمایی منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی به‌تازگی یک آگهی تبلیغاتی برای معرفی رسمی جدیدترین فبلت میان‌رده‌ی خود منتشر کرده است. براساس اطلاعات درج شده در این آگهی نام این محصول LG Class است و بدنه‌ای تمام فلزی دارد. این شرکت قصد دارد LG Class را در تاریخ ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) به‌طور رسمی رونمایی کند.

در حالی که تنها چند روز تا زمان رونمایی رسمی از LG Class، جدیدترین فبلت میان‌رده‌ی ال‌جی زمان باقی مانده تصاویری از این محصول به‌بیرون درز کرد.

اگر در خاطرتان باشد پیش از این هم نتایج بنچمارک GeekBench یک محصول میان‌رده ال‌جی با شماره مدل H740 منتشر شده بود. در حال حاضر با بررسی جزییات سخت‌افزاری LG Class با نتایج بنچمارک منتشر شده، می‌توان نتیجه گرفت که این محصول همان H740 است.

همان‌طور که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید ال‌جی بدنه‌ی این محصول را به‌صورت تمام فلزی طراحی و تولید کرده است. پیش از این سامسونگ هم برخی از محصولات سری گلکسی A را با بدنه‌ای تمام فلزی تولید و در بازار عرضه کرده بود.

lg-class3lg-class4

براساس نتایج بنچمارک GeekBench به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده در این محصول یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن Full HD 1080p را به‌کار گرفته است. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ که از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌‌ای بهره می‌برد، تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول میان‌رده‌ی شرکت ال‌جی باید به ۲ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده در این محصول از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

lg-class2lg-class1

منبع: VR-Zone

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه