تصور لو رفته از گوشی HTC U را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه شده که پرچم‌دار جدید شرکت HTC با اسم HTC U راهی بازار می‌شود. این گوشی به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده و رابط کاربری Sense 9 هم روی آن نصب شده است. در ادامه گفته شده که این گوشی ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که می‌توان این مقدار را با کارت حافظه ارتقا داد. به نظر می‌رسد که HTC U یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو داشته باشد.

امروز تصویر جدیدی از این گوشی معرفی نشده به بیرون درز کرده که اطلاعات جدیدی را لو می‌دهد. با نگاهی به تصویر لو رفته متوجه می‌شوید که این گوشی لبه‌های بسیار باریکی دارد و به نظر می‌رسد که دکمه‌ هوم و سنسور تشخیص اثر انگشت هم روی آن قرار نگرفته است. همچنین مشخص شده که HTC U به بلندگوهای استریو مجهز شده و جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم ندارد. پورت USB Type-C هم به خوبی روی این گوشی قابل مشاهده است.

البته در برخی منابع به این موضوع اشاره شده که تصویر لو رفته واقعیت ندارد. در این منابع گفته شده که این عکس با فوتوشاپ ویرایش شده و در اصل همان گوشی HTC U Play است که تغییراتی در آن به وجود آمده است.

هنوز مشخص نشده که محصول جدید شرکت HTC در چه تاریخی راهی بازار می‌شود، اما به احتمال زیاد اوایل اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد.

منبع:‌ htcsource

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar همایون

    آقا این تکذیب شد، گویا فتوشاپ شدۀ HTC U play بوده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه