تصویر احتمال HTC U12 را ببینید

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی HTC U12

شرکت اچ‌تی‌سی اعلام کرد که قصد ندارد گوشی پرچم‌دار جدیدی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کند؛ اما کاملا مشخص است که این شرکت روی یک مدل رده بالا کار می‌کند. شایعات می‌گویند که گوشی جدید این شرکت که شاید HTC U12 نام داشته باشد با اسم رمز Imagine سناخته می‌شود. امروز تصاویر و ویدیویی به بیرون درز کرده‌اند که به نظر می‌رسد مربوط به گوشی HTC U12 باشند.

به نظر می‌رسد که پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه‌ای مجهز شده است که از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برند. احتمال دارد که اندازه این صفحه نمایش ۶ اینچی باشد. همچنین مشخص شده که این گوشی می‌تواند با سرعت ۸۰۹.۵۸ مگابیت برثانیه دانلود کند که چیزی نزدیک به ۱ گیگابیت بر ثانیه می‌شود. به نظر می‌رسد که شرکت اچ‌تی‌سی گوشی جدید خودش را به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز کرده که از مودم X20 LTE بهره می‌برد و می‌تواند با حداکثر سرعت ۱.۲ گیگابیت برثانیه دانلود کند.

منابع مختلف می‌گویند جدیدترین گوشی شرکت اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۸ معرفی و راهی بازار می‌شود، اما هنوز تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی لو رفته از این محصول را مشاهده کنید:

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه