تصویر رسمی گوشی مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند روز گذشته تصاویر و اطلاعات مختلفی از گوشی پرچم‌دار جدید مایکروسافت به بیرون درز کرده است. این شرکت قصد دارد در ۱۴ مهر ماه محصولات جدیدش رونمایی کند.

در تصویر جدیدی که از گوشی لومیا ۹۵۰XL منتشر شده، به خوبی با ظاهر آن آشنا می‌شوید.

امروز تصویر جدیدتری از گوشی لومیا ۹۵۰XL به‌بیرون درز کرده که مربوط به کنفرانس خبری این شرکت می‌شود. در این تصویر مدل نقره‌ای پرچم‌دار جدید مایکروسافت به نمایش درآمده است. در تصویر منتشر شده، پنل جلو و پشت گوشی به خوبی مشخص شده که شباهت زیادی به تصاویر قبلی دارد. همچنین در این عکس دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView One به‌کار رفته در این گوشی هم مشخص شده است. در کنار این دوربین یک فلش سه‌گانه را مشاهده خواهید کرد. همچنین لوگوی جدید ویندوز در پایین دوربین قرار گرفته است. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هم در سمت راست این محصول دیده می‌شوند.
با نگاهی به پنل جلویی لومیا ۹۵۰XL با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی آن روبه‌رو می‌شوید که از دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. مایکروسافت برای این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ که یک پردازنده هشت هسته‌ای در خودش قرار داده استفاده کرده است. این گوشی از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. پشتیبانی از کارت حافظه و شارژ بی‌سیم هم از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. برای لومیا ۹۵۰XL از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است.
به احتمال زیاد مایکروسافت گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL را همزمان با هم راهی بازار می‌کند، اما هنوز تاریخ عرضه آن‌ها مشخص نشده است.
در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از گوشی لومیا ۹۵۰XL را مشاهده کنید.

Microsoft-Lumia-950-XL-(1)

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar omid

    سلام و خسته نباشید
    واقعا عالی بود مرسی اگه میشه راجب ویندوزفون کمی بیشتر از این اطلاعات بدین
    و نمایندگی که میگن تو تهران و پاساژ ایرانی اگه اشتباه نکنم زده هم کمی تحقیق کنید و ببنید درست هست یا نه
    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه