اپل در حال آزمایش بر روی یک لکسوس خودران است

۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوایل ماه میلادی جاری خبردار شدیم که شرکت اپل اجازه آزمایش ماشین‌های خودران را در کالیفرنیا دریافت کرده و حال اولین تصاویر از این آزمایش‌ها به بیرون درز کرده است. خودرویی که در این تصویر قابل مشاهده است یک لکسوس RX450h است.

تصاویر این خودرو توسط خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده است. به گفته بلومبرگ در این خودرو از تعدادی حسگر، دو رادار و تعدادی دوربین استفاده شده.

البته مشخص نیست که این ماشین خودران دقیقا چه داده‌هایی را جمع‌آوری می‌کرده اما طبق آخرین گزارش‌ها می‌دانیم احتمالا شرکت اپل به جای ساخت ماشین‌خودران به دنبال توسعه نرم‌افزاری در حوزه این خودروها است و می‌توان احتمال داد، داده‌هایی که این خودرو جمع می‌کرده هم مربوط به همین موضوع باشد. به هر حال پروژه ماشین‌های خودران شرکت اپل مدت‌ها است که آغاز شده اما مجوز‌ها، اظهارنظرها و خبرهایی که اخیرا از این پروژه منتشر می‌شوند نشان می‌دهند که فعالیت شرکت اپل در این حوزه وارد فاز کاملا جدی‌تری شده است. با این وجود، سازنده آیفون همیشه در این زمینه رازدار عمل کرده و اجازه نداده رسانه‌ها به جزییات دقیق فعالیت این شرکت در حوزه ماشین‌های خودران پی ببرند بنابراین برای فهمیدن جزییات بیشتر باید منتظر بمانیم.

منبع: The Verge

‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه