تصویر لو رفته از مدل جدید ساعت موتو ۳۶۰

۲۵ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد که شرکت موتورولا به شکل تصادفی تصویری از نسل جدید ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را در تویتر خودش منتشر کرده است.

 

به‌تازگی تصویری از نسل جدید ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ به بیرون درز کرده است.

 

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این ساعت با نام موتو ۳۶۰ v2 شناخته خواهد شد. موتورولا یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده که در آن این ساعت به‌نمایش در می‌آید و از آنجایی که ظاهر آن مربوط به موتو ۳۶۰ سال ۲۰۱۴ نمی‌شود، احتمال دارد که با یک محصول جدید روبه‌رو شویم.
روی این محصول یک دکمه در جهت ساعت ۲ قرار گرفته است. دکمه طراحی شده برای نسل اول موتو ۳۶۰ در سمت ساعت ۳ قرار داشت. همچنین به‌نظر می‌رسد که موتورولا یک طراحی بسیار ساده را برای این ساعت در نظر گرفته است.

Moto360v2

به احتمال زیاد با دو مدل جدید از این ساعت مواجه خواهیم شد. در ویدیوی منتشر شده در نمایی بسیار سریع ساعت موتو ۳۶۰ v1 هم به‌نمایش در می‌آید. به همین دلیل این احتمال به‌وجود آمده که موتورولا قصد دارد دو مدل از نسل جدید ساعت موتو ۳۶۰ را راهی بازار کند. از طرف دیگر یک سایت برزیلی به این موضوع اشاره کرده که دو موتو ۳۶۰ جدید با نام‌های ۳۶۰L و ۳۶۰S در راه هستند و موتورولا دو ساعت طراحی کرده تا کاربران نسبت به اندازه مچ دست خودشان یک ساعت را انتخاب کنند.
هنوز اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نشده، اما به‌نظر می‌رسد که نباید مدت زمان زیادی منتظر عرضه آن بمانیم. لازم به‌ذکر است که نسل اول ساعت موتو ۳۶۰ در شهریور ماه سال ۲۰۱۴ راهی بازار شده بود. به همین دلیل احتمال دارد که در اواخر امسال شاهد عرضه این ساعت باشیم.

منبع: Tech Radar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه