تصویر لو رفته از Moto X سال ۲۰۱۷ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در طول چند هفته‌ی گذشته خبرهای مختلفی از گوشی جدید موتورولا به بیرون درز کرده بود. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد مدل جدیدی از گوشی Moto X را با اسم Moto X 2017 راهی بازار کند. در تازه‌ترین خبرها مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند با شماره مدل XT-180x شناخته می‌شود و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 روی آن قرار گرفته است. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و به احتمال زیاد به دوربین دوتایی هم مجهز شده است. دوربین‌هایی که از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

MotoX-2017

امروز تصویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که به خوبی دوربین دوتایی را نشان می‌دهد. همچنین مشخص شده که سنسور تشخیص اثر انگشت روی پنل گوشی قرار گرفته است. البته هنوز نمی‌دانیم که دوربین دوتایی این تلفن همراه هوشمند به چه شکل کار می‌کند.

تاریخ معرفی دقیق این تلفن همراه هوشمند مشخص نشده، اما بعید نیست که در کنار مدل جدید گوشی Moto Z به نمایش در بیاید. به هر حال اکنون زمانی است که اکثر شرکت‌ها روی گوشی های جدید خودشان کار می‌کنند و به‌زودی باید شاهد معرفی رسمی آن‌ها باشیم.

منبع: توییتر

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه