پپسی تلفن همراه هوشمند P1 را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تلفن همراه پپسی

شرکت پپسی پس از شایعات مختلف، تلفن همراه هوشمد P1 را معرفی کرد.

گوشی P1 شرکت پپسی با قیمت ۱۱۰ دلار راهی بازار می‌شود.

البته این گوشی توسط خود پپسی ساخته نشده و تنها نام این شرکت را به‌همراه دارد. شرکت Shenzhen Scooby این محصول را تولید کرده و تحت لایسنس پپسی به فروش می‌رساند. این تلفن همراه از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر Full HD بهره می‌برد و تراشه‌ی مدیاتک MT6592 که یک پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز را در خودش قرار داده، روی آن دیده می‌شود. سیستم‌عامل این گوشی   dido OS 6.1 نام دارد که برپایه‌ی اندروید ۵.۱ ساخته شده است.
روی گوشی P1 یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پشت و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت هم در پشت این محصول مشاهده می‌شود. وجود یک باتری ۳۰۰۰ ملی‌آمپر ساعتی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن به شمار می‌روند.
تلفن همراه هوشمند شرکت پپسی دو سیم‌کارته است و از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند. البته از محل قرار گرفتن سیم‌کارت دوم می‌توان به عنوان محل قرار دادن کارت حافظه هم استفاده کرد.
شرکت سازنده‌ اعلام کرده این گوشی را با قیمت ۱۱۰ دلار به ۱۰۰۰ نفر اولی که آن‌را خریداری کنند، می‌فروشد. این تلفن همراه در رنگ‌های طلایی، آبی و نقره‌ای راهی بازار خواهد شد.
در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

تلفن همراه پپسی تلفن همراه پپسی تلفن همراه پپسی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Fone Arena

دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. یعقوب

    س، آخه گوشی به این خوشگلی و مشخصات سخت افزاری فوق العاده(با این رنج قیمت)،از کجا پیدا میشه،اگه برندش سامسونگ یا اپل بود بالای دو میلیون قیمتش بود! بعضیها ندانسته میگن گوشی زشت!!

  2. پژمان

    قیمت فوق العادس ! بعد از ۱۰۰۰ نفر ۳۰۰ دلار بشه خوبه دیگه بیشتر نشه
    بازارو بدجوری میترکونه

  3. Pooya

    از جلو شبیه ی هواوی ۴C شده. قیمت فوق العاده کم و خوبی داره نسبت به مشخصاتش ولی بنظرم گوشی زشتی هست و زیاد طراحی جالبی نداره.

  4. bijan

    ۱۱۰ دلار!!!
    اینکه میشه ارزون ترین گوشی با قابلیت حسگر اثر انگشت، اونم با فاصله زیاد!!!

    1. مهران

      شرکت سازنده‌ اعلام کرده این گوشی را با قیمت ۱۱۰ دلار به ۱۰۰۰ نفر اولی که آن‌را خریداری کنند، می‌فروشد.
      یعنی قیمتش تغییر میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه