تلفن همراه هوشمند وان‌پلاس X معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
وان‌پلاس X

شرکت وان‌پلاس برای اینکه تنوع بیشتری در بین محصولات خودش ایجاد کند، تلفن همراه جدیدی به نام وان‌پلاس X را معرفی کرد.

گوشی وان‌پلاس X از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۱، سه گیگابایت رم و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

شرکت وان‌پلاس تا قبل از این، دو گوشی وان‌پلاس وان و وان‌پلاس ۲ را با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچ معرفی کرده بود. گوشی‌هایی که شرکت وان‌پلاس ساخته به‌دلیل سخت‌افزار قوی و قیمت مناسب، مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفتند.

تلفن همراه جدید وان‌پلاس در دو مدل عقیق و سرامیک ساخته شده است. هر دو مدل از فریم فلزی بهره می‌برند. بدنه‌ی پشتی مدل عقیق از شیشه‌ی سیاه درست شده است.

شرکت وان‌پلاس ادعا کرده ساخت پنل مدل سرامیکی این گوشی ۲۵ روز طول کشیده است. سرامیک به کار رفته در این گوشی زیرکنیا (Zirconia) نام دارد که ابتدا در دمای ۱۴۸۰ درجه به مدت ۲۸ ساعت گرما دیده است. دو روز هم زمان برای سرد شدن آن صرف شده و پس از آن مراحل پالیش کردن آغاز شده تا بتوان از این سرامیک در گوشی وان‌پلاس X استفاده کرد.

گوشی وان‌پلاس X از یک صفحه نمایش ۵ اینچی AMOLED با کیفیت Full HD بهره می‌برد. برای آن از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۱ و سه گیگابایت رم استفاده شده است. این تلفن همراه هوشمند ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت که می توان این مقدار را با کارت حافظه افزایش داد.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL شرکت سامسونگ روی آن قرار گرفته است. این دوربین از دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد ولی متاسفانه نمی‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌بردای کند. یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 هم برای آن تعبیه شده است.

این گوشی با ابعاد ۱۴۰ در ۶۹ در ۶٫۹ میلی‌متر و ۱۳۸ گرم وزن ساخته شده است.

از دیگر امکانات گوشی وان‌پلاس X می‌توان به پشتیبانی از ۳G ،۴G، وای-فای، بلوتوث ۴.۰ و GPS اشاره کرد. هر دو مدل این گوشی با سیستم عامل «اکسیژن» (OxygenOS) که بر مبنای اندروید ۵.۱.۱ است، راهی بازار خواهند شد. برای این تلفن‌های همراه یک باتری ۲۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده است.

شرکت وان‌پلاس اعلام کرده که مدل عقیق این تلفن همراه با قیمت ۲۴۹ دلار راهی بازار خواهد شد. همچنین مشخص شده که تنها ده هزار عدد از مدل سرامیکی این تلفن همراه ساخته شده که خریداری آن‌ها نیاز به دعوت نامه دارد. این گوشی‌ها در تاریخ ۱۴ آبان راهی بازار خواهند شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

وان‌پلاس X وان‌پلاس X وان‌پلاس X وان‌پلاس X وان‌پلاس X

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مجتبی جهانی

    سلام
    جالب بود

  2. Avatar amir

    تنها ۱۰۰۰۰ عدد ?
    بنظر من که این دعوت نامه فقط برای بازار گرمیه
    ولی در کل بنظر گوش خوبی هست

    1. Avatar hamed

      فقط مدل سرامیکی عزیز

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه