آلکاتل یک تلفن همراه ویندوزی معرفی خواهد کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Alcatel-OneTouch-Fierce-XL-for-Android-and-Windows-10

شرکت آلکاتل در بازار شلوغ تلفن‌های همراه سعی می‌کند که برای خودش مشتریان بیشتری به‌دست بیاورد. این شرکت که تلفن‌های اندرویدی مختلفی را راهی بازار کرده قصد دارد وارد بازار گوشی‌های ویندوز فون شود.

شرکت آلکاتل در حال ساخت یک تلفن همراه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل است که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۲۱۰، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت آلکاتل قصد دارد یک گوشی ویندوز فونی راهی بازار کند. با توجه به اطلاعاتی که از سوی evleaks@ منتشر شده، گوشی جدید این شرکت OneTouch Fierce XL نام دارد که قرار است با ویندوز ۱۰ راهی بازار شود. البته مشخص شده که این گوشی یک مدل اندرویدی هم خواهد داشت که در سخت‌افزار با هم متفاوت هستند.

در این اطلاعات گفته شده که گوشی ویندوزی آلکاتل از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۲۱۰ بهره می‌برد. البته سخت افزار این محصول چندان قوی نیست که بتوان از قابلیت ویندوز Continuum روی آن استفاده کرد. با استفاده از ویژگی Continuum می‌توان تلفن‌های ویندوزی را به صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر متصل کرد و تجربه‌ای شبیه به نسخه‌ی کامپیوترهای رومیزی ویندوز را به‌دست آورد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p اشاره کرد. دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم روی آن دیده می‌شود. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار گرفته است. این تلفن همراه از LTE هم پشتیبانی می‌کند.

هنوز اطلاعاتی از مدل اندرویدی این گوشی منتشر نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از مدل اندرویدی و ویندوزی این تلفن‌همراه هوشمند را مشاهده کنید:

Touch-Fierce-XL-Android

مدل اندرویدی

Touch-Fierce-XL-Windows-10

مدل ویندوز فونی

براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی در آذر ماه راهی بازار خواهد شد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    هر چقد هم گوشی های ویندوزفونی بهینه باشه بازم تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۲۱۰ ضعیفه دیگه حداقل باید اسنپ‌دراگون ۴۱۰ استفاده کنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه