تلویزیون جدید شیائومی باز هم فقط در چین عرضه می‌شود

۱۲ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شیائومی تلویزیون ۷۰ اینچی جدید خود را وارد بازار چین می‌کند. این شرکت چند ماه پیش مدل ۶۰ اینچی همین تلویزیون با نام Mi TV 3 را عرضه کرده بود که آن هم منحصرا در بازار چین قابل دسترس بود.

تنها چند ماه از عرضه‌ی تلویزیون توسط شرکت شیائومی (Xiaomi) می‌گذرد. این شرکت مدتی پیش مدل ۶۰ اینچی را در اختیار کاربران چینی قرار داده بود و حالا مدل جدید ۷۰ اینچی آن را باز هم فقط در این کشور عرضه کرده است.

مدل جدید ۷۰ اینچی تلویزیون Mi TV 3 دارای چیپ‌ست MStar 6A928 و پردازنده‌ی Cortex-A17 CPU چهار هسته‌ای است، کارت گرافیکی Mali-T760 و نمایشگر ultra-sharp 4K دارد و از حافظه‌ی داخلی ۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. البته این حافظه‌ی داخلی تا ۸ گیگابایت قابل ارتقا است.

به علاوه این تلویزیون به Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac و خروجی اتصال بلوتوث ۴.۱ هم مجهز است.

تلویزیون جدید با قیمت ۱,۵۴۰ دلار عرضه می‌شود، در حالی که مدل قدیمی تر ۶۰ اینچی آن تقریبا ۷۷۰ دلار بود.

منبع: GSM Arena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. روشنک

    جنس چینی پوکیده فقط مگر فروشنده های ذینفع تبلیغش بکنند که سودی ببرند و گرنه همیشه پایین تر از استانداردها ست و وقتی یک کالای اصیل و باکیفیت را تجربه کرده باشی حاضر نیستی این اجناس بنجل را بخری.

    1. ali

      الان راجب شیایومی داری صحبت میکنی؟؟؟؟

      تاحالا از این برند استفاده کردی ؟؟؟؟
      از کیفیت محصولاتش خبر نداری؟؟؟؟

      متاسفم واقعا برای بعضی‌ها که بدون هیچ اطلاعی یه برند رو خراب میکنن

    2. محمد

      این جنس بنجل نیست.شیائومی کیفیت بالایی داره و قیمت بسیار رقابتی.اصیل و با کیفیت دست نیافتنی؟اصالت اگر به اسم و رسم باشه و قیمتهای چندین برابری،بله قطعا!اما کیفیت رنگ و دیگر معیارها که کاملا هم طراز دیگر برند هاست.
      برند های امروزی همه مونتاژ کننده شدند درین زمینه ها.هر تصور اشتباهی از جنس چینی هست از کالاهای درجه ۳ و … هست.نه شیائومی

    3. حسن

      دوست عزیز
      برند شیائومی یکی از بهترین برندهای جهانی است و کیفیت بالایی دارند.من که از چند محصول این شرکت استفاده کردم از کیفیت خوب و قیمت عالی اش لذت بردم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه