توشیبا لپ‌تاپ Tecra A50 را معرفی کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ژاپنی توشیبا یکی از بزرگ‌ترین سازندگان رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ است. این شرکت در حدود دو سال گذشته لپ‌تاپ Tecra A50 را معرفی و در بازار عرضه کرده بود. این در حالی است که این شرکت به‌تازگی پس از انتشار ویندوز ۱۰ بار دیگر مدل جدیدی از این لپ‌تاپ را با ویژگی‌های جدید و قیمت جدید ۷۲۹ دلار معرفی کرده است.

براساس اخبار منتشر شده، شرکت توشیبا مدل جدیدی از لپ‌تاپ‌ Tecra A50 را با قیمت ۷۲۹ دلار رونمایی کرد.

براساس اخبار منتشر شده بدنه این مدل از لپ‌تاپ Tecra A50 در برابر گرما، شوک الکتریکی و لرزش مقاوم است. همچنین ضخامت این مدل از لپ‌تاپ Tecra A50 توشیبا باریک‌تر از مدل قبلی خود است. یکی دیگر از تفاوت‌های این لپ‌تاپ با مدل قبلی، محل قرارگیری پورت‌های ارتباطی در آن است. براساس تصاویر منتشر شده، توشیبا پورت‌های ارتباطی این لپ‌تاپ را در کنار‌ه‌های آن قرار داده است.

به‌نظر می‌رسد توشیبا در این لپ‌تاپ از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی بهره گرفته است، البته هنوز مشخص نیست که رزولوشن این لپ‌تاپ از نوع HD یا Full HD است. همچنین توشیبا در این محصول از یک پردازنده نسل پنجم Core i5 یا Core i7 اینتل بهره گرفته است. در این لپ‌تاپ دو پورت USB 3.0‌، یک پورت USB 2.0، بلوتوث ۴.۰، کارت‌خوان، پورت HDMI، درایو دیسک نوری و VGA‌ قرار دارد.

1

3

منبع: NoteBookCheck

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه